Hop til indhold

Diskrete holdesteder

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer :) er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) 

Mange tak på forhånd ;)

Skrevet

Hvis vi herinde, skriver en masse steder, er de jo ikke diskrete mere.

Skrevet
  • Author
Den flittige skrev, for 4 minutter siden:

Hvis vi herinde, skriver en masse steder, er de jo ikke diskrete mere.

Det kan du have ret i, søgte måske bare råd men kan godt se det ikke giver den store mening - jeg sletter tråden - når jeg finder ud af hvordan

Redigeret af Gotaroom3

Skrevet
Gotaroom3 skrev, for 43 minutter siden:

Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer :) er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) 

Mange tak på forhånd ;)

ja der er en del rigtig gode steder

Skrevet
Gotaroom3 skrev, for 4 timer siden:

Mange tak på forhånd ;)

Hvis det er første gang med en sugarbabe, ville jeg søge et hyggeligt værelse på hotel eller via Airbnb - så sugarbaben kan se du godt vil ofre lidt på mødet, hun kunne slappe mere af og I rigtig kunne hygge ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.