Hop til indhold
cassanova

Sugardatere ender i prostition.

Recommended Posts

Jeg læste en tankevækkende artikel i Jyllandsposten Søndag den 21 marts omhandlende sugardating. Kvindelige sugardatere søger dating med benefits, mens de fleste mænd/sugardaddys faktisk søger prostitionsydelser, det skaber ulige møder imellem de to parter. Det er en illusion , at sugardating er en ligeværdig relation mellem mænd , der vil forkæle, og seksuelt frigjorte kvinder , der mangler penge og måske er ensomme.Det ser ud til at der er et crash mellem kønnen og generationerne og deres ideer om, hvad sugardating går ud på. De unge kvinder reagere forskelligt på det. Nogle er gode til at sortere dem fra som kun er ude på at få prostitionsydelser, mens andre tror at det er sådan , det skal være. En del af sidstnævnte gruppe kan komme i problemer og have svært ved at styre det , fordi mændene har andre grænser , end de har. Ubemærket skrider grænsen for hvad de vil gå med til , og i værste fald ender de i Prostition, hvilket en del af de svageste piger rent faktisk gør.Tankevækkende og uhyggeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg vil påstå at sugardating starter som prostitution og så bliver ved med at være det.

Jeg er stødt på 3 "hoved kategorier" derinde.

1. Hende der gerne vil ud og spise, i biffen, generelt det man nu gør når man dater
2. Hende der sender dig en prisliste
3. Hende der ikke helt ved hvad hun egentligt vil, hvis du kontakter hende er par uger senere er hun som reglen blevet til en 2'er.
(4). Ham der vil sælge dig billeder eller have dig over på en dating portal - ikke a forglemme.

Der er helt sikkert mange piger, med Gucci-drømme der opretter en profil, mange af dem ender med bene i vejret på bagsædet af familie-flytteren.

Nogle af dem får fokus på pengene og hvor nemt det er, jeg mener luk øjne og tænk på det bedste du ved. Uden at tænke over hvor svært det kan blive senere i livet.

Men at Jyllandsposten først nu har regnet ud af mændene på Sugardaters søger sex for penge, det er ret imponerende, det tror jeg de fleste "Sugarbabes" har vidst i mange mange år :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

så prostitution er noget skidt ? du er vist på det forkerte site med den holdning

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 13 minutter siden:

så prostitution er noget skidt ? du er vist på det forkerte site med den holdning

Der er ikke nogen der siger at prostitution er noget skidt *punktum*

Men vi kan godt blive enige om at det ikke er for alle, ikke? Og det måske er noget skidt hvis man ikke er klar over hvad man har gang i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
kenderen skrev, for 3 timer siden:

så prostitution er noget skidt ? du er vist på det forkerte site med den holdning

Jeg kan ikke læse at EksilKøbenhavner siger at prostitution er noget skidt, måske kan du uddybe det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
BlackStockings skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke læse at EksilKøbenhavner siger at prostitution er noget skidt, måske kan du uddybe det ?

det er trådstarter jeg kommenterer på ikke "eksilkøbenhavner" så ikke det store behov for yderligere uddybning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden:

@kenderen jo det vil jeg mene, samme spørgsmål - hvor læser du at trådstarter skriver at prostitution er noget skidt? 

Vil du svarer på det, eller syntes du bare det er “sørgeligt”? :)

de sidste 1,5 linie i hans indlæg taler vel for sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk mødt en sugar babe, der ikke ville have sex... Hun, en ret smuk yngre kvinde, ville gerne med på michelin restaurant et par timer for 2000 kroner... Hvor hun vel så kunne underholde med hendes lynende intelligens.. Behøver jeg at sige at aftalen ikke blev til noget p.g.a. vores forskellige ønsker til aftenens forløb...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 44 minutter siden:

de sidste 1,5 linie i hans indlæg taler vel for sig selv...

Nej det syntes jeg ikke, jeg kan ikke læse en fordømmelse af prostitution ind i de sidste linjer. Ej heller at prostitution er noget skidt i sin helhed.

Jeg kan dog læse mig frem til at prostitution ikke er super godt for en gruppe, der ikke er klar over hvad de går ind til, særligt svage og udsatte, hvilket også var pointen i det indlæg jeg skrev som du fandt “sørgeligt”

Nu var tekst analyse heller ikke min styrke, så jeg kan overse noget vitalt. Kan du på pege det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 21 minutter siden:

Behøver jeg at sige at aftalen ikke blev til noget p.g.a. vores forskellige ønsker til aftenens forløb...

Hvilken smuk illustration af artiklens pointe - perfekt, tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Nej det syntes jeg ikke, jeg kan ikke læse en fordømmelse af prostitution ind i de sidste linjer. Ej heller at prostitution er noget skidt i sin helhed.

Jeg kan dog læse mig frem til at prostitution ikke er super godt for en gruppe, der ikke er klar over hvad de går ind til, særligt svage og udsatte, hvilket også var pointen i det indlæg jeg skrev som du fandt “sørgeligt”

Nu var tekst analyse heller ikke min styrke, så jeg kan overse noget vitalt. Kan du på pege det?

Tak Eksilkøbenhavner, det kunne jeg selv have skrevet .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
cassanova skrev, for 13 timer siden:

Tak Eksilkøbenhavner, det kunne jeg selv have skrevet .

"værste fald ender i prostitution" og "uhyggeligt" - I rest my case :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enværebandit skrev, for 21 timer siden:

Skal vi lige blive enige om noget her; sugardating ER prostitution.

Det tror jeg ikke. Er ægteskab også prostitution? Hvorfor egentlig behovet for at putte i kasser? 
Er det meget svært at se nuancer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

SD=prostitution, længere er den bare ikke - Problemet er vel ikke så meget at visse mænd prøver at ignorerer dette faktum men mere at nogle (ikke alle) piger tror at det ikke handler om prostitution, og derfor ender med at bevæge sig uafklaret ind i en branche der i den grad kræver afklarethed fra kvindens side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er det prostitution. 
Dog er det anderledes end det man sædvanligvis tænker på ved prostitution hvis man udvider horisonten til lidt mere end "sex for penge".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Det var nu tider, dengang man kunne få en rødhåret godte for en røget makrell:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, den 23.3.2021 at 10:04:

"værste fald ender i prostitution" og "uhyggeligt" - I rest my case :-)

Det er jo ud fra udgangspunktet... og ja det er uhyggeligt hvis unge piger roder sig ud i noget de ikke er klar på, hvor i værstefald, kunne være prostitution.

Du tillæger trådstarter pointer han ikke har. Der bliver ikke skrevet om prostitution generelt, men om piger tror tror de gør et, og ender i noget andet.

Jeg kunne godt være bange for at du.

1. Ikke har læst artiklen  @cassanova tager udgangspunkt i.

2. Ikke er villig til at læse hvad han faktisk skriver.

3. Ikke evner at sige “okay, jeg misforstod”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...