Hop til indhold

Anvisninger på utroskab

Featured Replies

Skrevet

I en anden streng: viewtopic.php?f=10&t=6623

For ikke at adspore en anmeldelse for meget, skriver jeg min kommentar her :) :

Kære Agenten.

Jeg kunne forstille mig du har valgt dit nick fordi du har en forkærlighed for skæg og blå briller, derfor har du vel en hvis forståelse for bedrag i livets forskellige forhold :) .

I det ideelle liv bedrager vi ikke hinanden, nu er tilstedeværelse af købesex vel egentlig et udtryk for at vi ikke alle lever det "ideelle liv " - set med de moralske øjne. For os implicerede er købesex'en vel det der bidrager til at vi kommer tættere på det "ideelle liv" og bidrager til at hverdagen fungerer for os.

Jeg mener at en af et sexkøberforums opgaver netop er at hjælpe hinanden til at få hverdagen til at fungere. det er ikke alle der har en så fuldt indforstået ægtefælle som min hustru, og for dem er det da altafgørende for familieforholdet at rissikoen for afsløringer minimeres - til dette hjælper Borende X "detaljerede og minutiøse anstrengelser for at slette alle spor".

Hvem tror du lever det lykkeligste liv : Familien hvor ægtefællen der har en mistanke og/eller opdager bedraget - eller ægtefællen der intet ved og ikke har en mistanke ??

Venligst

Spunsen /Bundstokken :geek:

Skrevet

Egentlig er det da sødt af os at dele vore erfaringer med andre.

Det minimerer faren for at hustruen opdager ens hobby, og derved undgår at blive såret. Det vil de fleste af os for alt i verden undgå. Var vi ligeglade, var vi vel næppe gift med hende.

Så tak til BX og alle de andre der bidrager til at tingene kan foregå diskret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.