Hop til indhold

Kvinder og tisse distance

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan tisse mindst 100 meter - hvis altså nogen gider grave et 100 meter dybt hul i jorden :D

Skrevet
  • Author
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Jeg kan tisse mindst 100 meter - hvis altså nogen gider grave et 100 meter dybt hul i jorden :D

Det tror jeg gerne ;), men mente nu mere i en vandret længde.

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

I gammel dage, når man kørte med DSB, og skulle tisse, så tror jeg godt at min tissetår kunne vare et par km lang, det var dengang man åbnede toilettet og så direkte ned på skinnerne, det var sku nemt, og man måtte ikke bruge toilettet når toget holdt på stationen, det ville man trods alt ikke have. Og det var faktisk kun tilbage i 80’erne .

det var vandret længde, så min 1 kilometer, slå den.:rolleyes:

Skrevet
Grydeskeen skrev, for 21 timer siden:

I gammel dage, når man kørte med DSB, og skulle tisse, så tror jeg godt at min tissetår kunne vare et par km lang, det var dengang man åbnede toilettet og så direkte ned på skinnerne, det var sku nemt, og man måtte ikke bruge toilettet når toget holdt på stationen, det ville man trods alt ikke have. Og det var faktisk kun tilbage i 80’erne .

Eller på Storebæltsfærgerne ;)

Skrevet
Nannas Hjørne skrev, for 23 timer siden:

Jeg mener det er en gammel mineskakt man ser i baggrunden. 1207494815.thumb.jpg.d734666fe6e8798b1cfe510a0df3b1e6.jpg

Skrevet

@Lauersen så missede hun jo en oplagt mulighed ved at lade vandet for tidligt ;) 

• 2 months later...
Skrevet
Denglade88 skrev, for 1 time siden:

tumblr_omdvo6yuQT1vefap6o5_500.gif

Hun ka :P for den da en T kone :D

Skrevet
Thaimig skrev, for 31 minutter siden:

Hun ka :P for den da en T kone :D

Og sikke hun kan blive ved… Nu har jeg siddet og gloet på hende i mindst 5 minutter. Gad vide, hvor mange liter hun indeholder :P

Skrevet

Nu skal jeg ikke afspore tråden, men for nogle af os med en urin/tis/pis fetish vil det være mere interessant hvor meget urin en kvinde kan levere adgangen?

Skrevet
sn57 skrev, for 59 minutter siden:

Nu skal jeg ikke afspore tråden, men for nogle af os med en urin/tis/pis fetish vil det være mere interessant hvor meget urin en kvinde kan levere adgangen?

En blære kan rumme ca 300-500 ml

• 8 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.