Hop til indhold
Denglade88

Kvinder og tisse distance

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Jeg kan tisse mindst 100 meter - hvis altså nogen gider grave et 100 meter dybt hul i jorden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Jeg kan tisse mindst 100 meter - hvis altså nogen gider grave et 100 meter dybt hul i jorden :D

Det tror jeg gerne ;), men mente nu mere i en vandret længde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Jeg kan tisse mindst 100 meter - hvis altså nogen gider grave et 100 meter dybt hul i jorden :D

I gammel dage, når man kørte med DSB, og skulle tisse, så tror jeg godt at min tissetår kunne vare et par km lang, det var dengang man åbnede toilettet og så direkte ned på skinnerne, det var sku nemt, og man måtte ikke bruge toilettet når toget holdt på stationen, det ville man trods alt ikke have. Og det var faktisk kun tilbage i 80’erne .

det var vandret længde, så min 1 kilometer, slå den.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 21 timer siden:

I gammel dage, når man kørte med DSB, og skulle tisse, så tror jeg godt at min tissetår kunne vare et par km lang, det var dengang man åbnede toilettet og så direkte ned på skinnerne, det var sku nemt, og man måtte ikke bruge toilettet når toget holdt på stationen, det ville man trods alt ikke have. Og det var faktisk kun tilbage i 80’erne .

Eller på Storebæltsfærgerne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 23 timer siden:

Jeg kan tisse mindst 100 meter - hvis altså nogen gider grave et 100 meter dybt hul i jorden :D

Jeg mener det er en gammel mineskakt man ser i baggrunden. 1207494815.thumb.jpg.d734666fe6e8798b1cfe510a0df3b1e6.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Denglade88 skrev, for 1 time siden:

tumblr_omdvo6yuQT1vefap6o5_500.gif

Hun ka :P for den da en T kone :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
Thaimig skrev, for 31 minutter siden:

Hun ka :P for den da en T kone :D

Og sikke hun kan blive ved… Nu har jeg siddet og gloet på hende i mindst 5 minutter. Gad vide, hvor mange liter hun indeholder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg ikke afspore tråden, men for nogle af os med en urin/tis/pis fetish vil det være mere interessant hvor meget urin en kvinde kan levere adgangen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 59 minutter siden:

Nu skal jeg ikke afspore tråden, men for nogle af os med en urin/tis/pis fetish vil det være mere interessant hvor meget urin en kvinde kan levere adgangen?

En blære kan rumme ca 300-500 ml

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...