Hop til indhold

Recommended Posts

 

Besøgte hinde i denne uge i Aarhus, hun annoncerer dagen før hvor jeg bookede en tid, det gik nemt på SnapChat. Jeg skulle bekræfte tiden på dagen hvor hun så sendte adressen.

Jeg ankommer 10 min før til og får at vide det var helt okay, hun var ledig og klar, jeg havde faktisk bestilt 30 min, men fortrød i sidste øjeblik, så det var bare et blowjob jeg fik.

Hun sutter super godt, dejligt vådt og dybt, skiftevis mund og hånd, imens jeg gramsede løs på hinde, hun har en dejlig krop og specielt hindes røv og bryster er jeg pjattes med:D, Der gik ikke længe inden jeg kunne mærke jeg snart kom og bad hinde gøre mig færdig med hånden.

Har fortrudt lidt her efterfølgende at det ikke blev til sex også, med håber hun kommer her til fastlandet igen så jeg kan få knaldet hinde også ;)

https://annoncelight.dk/showad/314823

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrNiceGuy skrev, for 2 timer siden:

Lyder lækkert, måtte du sende et billede til hende inden hun ville mødes?

Yep, det var noget af det første hun ville have, og jeg gik åbenbart igennem hindes krav :D Har personligt ikke et problem med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...