Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2021 Hr. skrev, for 19 minutter siden: God ide, sender du så 250 kr, hvis du aflyser? Det må gælde ved aflysninger, forsinkelser, snyd med billeder og alder. Så begynder vi at have noget som er rimeligt for alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 20. Marts, 2021 Aflysning eller udeblivelse er et emne der har været debatteret gud ved hvor mange gange, skal der være et aflysningsgebyr skal det selvfølgelig gælde begge veje. Jeg vil få et stort overskud på min konto, jeg er aldrig udeblevet eller aflyst en aftale, men er flere gange blevet brændt af trods en bekræftet aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 20. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Det må gælde ved aflysninger, forsinkelser, snyd med billeder og alder. Så begynder vi at have noget som er rimeligt for alle Eller hvis pigen er uoplagt og uengageret samt levere en dårlig service, så må der gives rabat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 20. Marts, 2021 Jeg tror at TS er lidt træt af at den tråd hun startede for at gøre opmærksom på at der ligger et økonomisk tab til pigerne når kunderne brænder dem af, har ændret sig til hvad GP`eren skal betale til kunden, ved falske billeder, ikke lige top præstation, aflysning, manglende kemi mm, det var med garanti ikke meningen, og lidt en skam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) Grydeskeen skrev, 1 time siden: Jeg tror at TS er lidt træt af at den tråd hun startede for at gøre opmærksom på at der ligger et økonomisk tab til pigerne når kunderne brænder dem af, har ændret sig til hvad GP`eren skal betale til kunden, ved falske billeder, ikke lige top præstation, aflysning, manglende kemi mm, det var med garanti ikke meningen, og lidt en skam. Hvis den var henvendt til mig, så svarer jeg gerne på den. Hvis man som gp vil indføre aflysningsgebyr og have de samme rettigheder eller sammenlignes med andre fag, så gælder det begge veje. Man kan ikke bare "forlange" uden at give noget igen hvis man som gp bliver syg, bliver forsinket osv. Mænd som kører x antal km for at møde én lukket dør skal da også kompenseres, måske har de taget fri fra arbejde ect Det er pisse træls at blive brændt af, eller der sker én aflysning i sidste øjeblik. Jeg bliver selv irriteret over den manglende respekt for mig og min tid. Jeg har endda haft en udgift til et lejet sted på knap 800 kr, hvor jeg stod med udgiften. Jeg brev vred på mig selv over at have stolet på personen. Men kunne intet stille op. Har lært at jeg ikke kan/skal stole på nogen i denne her verden. Tror desværre det er et vilkår i denne her branche. Redigeret 20. Marts, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 Hr. skrev, for 2 timer siden: God ide, sender du så 250 kr, hvis du aflyser? Havde du da tjent penge hvis jeg ikke havde aflyst.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det må gælde ved aflysninger, forsinkelser, snyd med billeder og alder. Så begynder vi at have noget som er rimeligt for alle Igen.. Havde de tjent penge hvis billederne på pigen var rigtige da.? Havde de tjent penge på at hun havde givet en bedre service.? Ja nu spørgsmålet retorisk men jeg svarer alligevel selv på det.. NEJ det havde det bestemt ikke.. Har "kunden" derimod mulighed for at vælge sin pige med omhu.? Ja det har han alle muligheder for inden han vælger.. Jeg har ingen mulighed for at tjekke om personen er valid før han har brændt mig af i hvertfald en gang.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 20. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Havde du da tjent penge hvis jeg ikke havde aflyst.? Det dyrebareste du har er tid, for du kan ikke købe mere af den, så du får mere tid til dig selv hvis kunden aflyser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 20. Marts, 2021 Det mest naturlige er jo typisk at tænke i systemer, når noget ikke fungere tilfredsstillende. Problemet i denne branche, hvor mænd blot bestiller en tid og udebliver uden en regulær aflystning, kan ikke løses via forudbetaling. Forudbetaling vil blot have den effekt, at antallet af potentielle gæster vil falde så markart, at netto resultatet bliver ringere. Et eller andet sted handler det jo om, at have nogle udvælgelsesprocedurer der minimere udeblivelser. Det er faktisk mit indtryk, at uagtet hvad man skriver i sine annoncer, så vil man altid få en helvedes masse useriøse henvendelser. Da det preller fuldstændigt af på det klientel der klart ligger udenfor en GP´s målgrupe, så er der ikke meget belæg for at kunne tro, at disse i andre sammenhænge pludselig kan "opdrages" til at holde deres aftaler og udvise respekt for Kvindens tid m.v. Desværre tyder noget på, at hvis man er ny i privat/diskret så vil man i opstarten opleve problemet som værende større end efter noget tid, hvor man dels har fået tiltrukket nogle stabile stamkunder, fået opbygget et godt image, gode anmeldelser m.v. Der til kommer så nok også at de fleste begynder at få en bedre intuition kombineret med at man ikke bare siger ja til alle og enhver. Er man populær kan man også mere end normalt. F.eks er der flere der har det således at hvis man booker en aftale dagen før, skal den bekræftes næste dag inden kl XX. Nogle kan endda slippe afsted med, at have potentielle gæster på en slags "afbudsliste". Hvad man kan gøre afhænger jo nok også af ens aktivitetsniveau. Det er nok lettere for de kvinder der kun lejlighedsvis tager imod gæster. De vil jo typisk få så mange henvendelser, at de alligevel er nødt til at bruge mere tid end normalt på udvalgelse, korrespondance mv, da de jo er nødt til at sige nej til mange. Nogle af dem der får nej, kan jo sagtens være nogle ønskede gæster bare på nogle andre tidspunkter, og er lysten og viljen stor nok, så vil nogle af disse kunne puttes ind på andre dage hvor der ikke er så travlt m.v. Der vil selvfølgelig også være mange Nejer, der aldrig vil få tilbudt en aftale. Pointen er et eller andet sted, jo at jo mere populær og succesfuld man er jo mere kan man faktisk tillade sig. Det er jo ikke meget anderledes, end at det nok er de færreste der ville bestille tid til et besøg på en MC D, men derimod gerne på en restaurant. Er restauranten meget populær og ønsker man virkelig, virkelig et besøg der, så kan de fleste faktisk sagtens leve, med at man ikke kan få sit her og nu ønske opfyldt, men må indrette sit privatliv efter hvornår det så kan lade sig gøre. Den slags som beskrevet kan virke for nogen, men omvendt findes der også rigtig rigtig mange i branchen der af forskellige årsager aldrig vil kunne blive andet en en MC D. Iøvrigt kan der jo sagtens tjenes penge og skabes gode oplevelser på et MC D koncept 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 DETH skrev, for 1 time siden: Det dyrebareste du har er tid, for du kan ikke købe mere af den, så du får mere tid til dig selv hvis kunden aflyser. Og den samme tid få gæsten hvis pigen ikke lukker op.. Han mister bare ingen penge hvilket pigen gør.. Men jeg vil gerne se dig købe mælk for tid.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 20. Marts, 2021 @JenniferRomantica jeg vil give dig et eksempel på hvad kunden kan miste hvis en GP ikke lukker op/overholder en aftale, for nogle år siden lavet jeg en aftale med en GP i god tid. Jeg tog fri fra arbejde den dag. Jeg kørte 2×200 km. Ankommer i god tid og forsøger at kontakte den på gældende GP, men der bliver ikke svaret, 1 time efter aftalt tid kører jeg hjem da det stadigvæk ikke er lykkedes at få kontakt med pigen.............. Så det kostet mig en dags løn + 400 km - så det er på ingen måde gratis for kunden. Det handler om gensidig respekt. Vi skal respektere hinanden 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden: Og den samme tid få gæsten hvis pigen ikke lukker op.. Han mister bare ingen penge hvilket pigen gør.. Men jeg vil gerne se dig købe mælk for tid.. Det handler meget om penge for dig, hvilket jo er forståeligt når det er din forsørgelse. En mand som tager fri fra arbejde, bruger benzin til transport, mister (spilder) også penge, ved at gp'en ikke åbner døren som aftalt. Det at man ikke holder sin aftale, om man er mand eller kvinde, er mangel på respekt for det andet menneske. Jeg er sku ligeglad med pengene groft sagt, men den manglende respekt for mig som menneske ved ikke at holde en aftale bliver jeg vred over. Da du jo er en kendt populær gp, tror jeg sagtens at du ville kunne tillade dig en mindre forudbetaling ved booking, men du vil højst sandsynlig også miste en del kunder ved at kræve dette, da anonymiteten forsvinder lidt. Jeg håber du finder en løsning som fungere for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 20. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Og den samme tid få gæsten hvis pigen ikke lukker op.. Han mister bare ingen penge hvilket pigen gør.. Men jeg vil gerne se dig købe mælk for tid.. Sikke noget vås. Manden er måske smuttet fra arbejdet med en undskyldning om en tur til hvad ved jeg. Den pause er muligvis selvbetalende. Han har måske også brugt en masse tid ( som vi jo også gør ) til at gøre sig ekstra lækker, kørt en hulens masse km, svunget forbi tanken efter en dusk eller lidt sødt til den udvalgte, for så at komme til en lukket dør, så er det på sin plads han bliver kompenseret for sin spild tid og skuffelse af kvinden. Jeg mener det er en total skråplan at der skal være et gebyr på udeblivelse til gæsterne. Her forsvinder begge parters diskretion. Er da sikker på at mange mænd ikke ønsker deres navn og nummer ligge at flagre rundt hos div gp’er efter de har “ brændt hende af “. Der vil altid forkomme afbrænder i større eller mindre grad, afhængig af hvor i landet kvinden arbejder, hvor dygtig hun er til at spotte idioterne og om ens annonce tiltrækker de rigtige eller ej. Om den pågældende kvinde har skabtes sig så godt et ry at hun kan have en back up liste for at få dækket den manglende tid. Bliver han så mødt af en faker, tidsrøver, uoplagt, stresset sur, skrap trunte som ikke overholder det skreven i annoncen så er det jo total spild af resurser for gæstens vedkommen og her bør han så kompenseret for hans spildte tid i mine øjne . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Det må gælde ved aflysninger, forsinkelser, snyd med billeder og alder. Så begynder vi at have noget som er rimeligt for alle He, he, he.... hvis vi skal holde fast i det princip, så skylder du mig vist 250 kr. @Nemtøs På den anden side - betragt det som drikkepenge for fantastisk service Redigeret 20. Marts, 2021 af Fætteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 20. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 47 minutter siden: Og den samme tid få gæsten hvis pigen ikke lukker op.. Han mister bare ingen penge hvilket pigen gør.. Men jeg vil gerne se dig købe mælk for tid.. Jeg mister også 1 mio hver lørdag når lotto tallene trækkes og jeg ikke vinder, det kan jeg heller ingenting købe for. Din tid kan byttes for mælk, du bryder dig bare ikke om timelønnen Ud over det tror jeg at skriver du et gebyr i din annonce vil det først få alle pikspillerne frem, hvis de både kan snyde dig for din tid og et gebyr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 20. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Havde du da tjent penge hvis jeg ikke havde aflyst.? Nej, men der er penge til benzin og har måske brugt afspadsering fra arbejde osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2021 Fætteren skrev, for 3 minutter siden: He, he, he.... hvis vi skal holde fast i det princip, så skylder du mig vist 250 kr. @Nemtøs På den anden side - betragt det som drikkepenge for fantastisk service Ja jeg blev vist lidt forsinket, det var dog trafikken. Jeg siger pænt tak for drikkepenge og den energi drik du også forærede mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 20. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Ja jeg blev vist lidt forsinket, det var dog trafikken. Jeg siger pænt tak for drikkepenge og den energi drik du også forærede mig Det var vist ikke mig. Det var ikke trafikken og jeg bruger ikke energidrik.... Du må forveksle mig med en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2021 Fætteren skrev, for 3 minutter siden: Det var vist ikke mig. Det var ikke trafikken og jeg bruger ikke energidrik.... Du må forveksle mig med en anden. Jeg retter det til protein drik Blev jeg ikke lidt forsinket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 1045 Skrevet 20. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Meeeen de færreste gæster oplever at 25 piger ikke åbner døren på samme dag.. For nogle uger siden havde jeg 35 sms samtaler om fredagen og en enkel gæst.. Jeg tvivler også på at de fleste håndværkere osv udarbejder 35 tilbud på en dag hvor kun en enkel bliver til noget.. Hvis jeg skulle regne min spildtid ud og tilføje den min timepris ville den stige så meget at det ville gå ud over kvantiteten så meget at det ville være en dårlig forretning.. Og hvorfor mon du får 35 sms’er? Det skulle vel aldrig have noget at gøre med at man som kunde kun får svar på en 1/3 af sine forespørgsler, så man er tvunget til at skyde 3-4 stykker afsted, hvis man har fået en åbning i kalenderen, som man gerne vil udnytte. I øvrigt kunne jeg ikke drømme om at betale forud med mindre jeg kendte pigen ret godt, og i sådant et forhold er en forudbetaling jo helt ligegyldig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 20. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Jeg retter det til protein drik Blev jeg ikke lidt forsinket? Det var vores første møde, så det er en del tid siden. Det var vist en tandlægetid, der trak ud... Så du må selv bestemme, om du vil kalde det proteindrik eller en mundskyller til at tage den grimme smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 20. Marts, 2021 Blueberry skrev, for 9 minutter siden: Og hvorfor mon du får 35 sms’er? Det skulle vel aldrig have noget at gøre med at man som kunde kun får svar på en 1/3 af sine forespørgsler, så man er tvunget til at skyde 3-4 stykker afsted, hvis man har fået en åbning i kalenderen, som man gerne vil udnytte. Det kan de fleste sikkert godt forstå. Men det at man henvender bliver jo først et problem hvis man laver flere aftaler og så vælger en og glemmer at melde afbud til de andre eller findes der også mænd der booker flere aftaler samme dag, forskudt i samme nærområde. Princip kunne så være, at kører hen til den første aftalte adresse of skrive at nu er man der. Hvis der ikke reageres hurtigt nok, så kan man kører til næste adresse og håber er der er held der. Det vil fandeme være trist for specielt kvinderne hvis nogen har udtænkt denne stategi, for at sikkre sig besøgsgaranti. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 41 minutter siden: Nej, men der er penge til benzin og har måske brugt afspadsering fra arbejde osv. Men det jo deres eget valg.. De kunne jo evt vælge en pige tættere på eller at gøre det i deres fritid.. Så har de igen ikke spildt penge og tid.. Og igen så kan de tjekke op på deres valg af pige og på den måde bedre sikre sig at der bliver åbnet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 Blueberry skrev, for 32 minutter siden: Og hvorfor mon du får 35 sms’er? Det skulle vel aldrig have noget at gøre med at man som kunde kun får svar på en 1/3 af sine forespørgsler, så man er tvunget til at skyde 3-4 stykker afsted, hvis man har fået en åbning i kalenderen, som man gerne vil udnytte. I øvrigt kunne jeg ikke drømme om at betale forud med mindre jeg kendte pigen ret godt, og i sådant et forhold er en forudbetaling jo helt ligegyldig... Sååå du har prøvet at skrive til 25 forskellige piger på en dag der ikke svarede.? Jeg har siddet med 35 FORSKELLIGE sms samtaler hvor af en af dem kom.. Jeg tænker ikke jeg er den eneste pige der har prøvet det men det kan da være.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 54 minutter siden: Sikke noget vås. Manden er måske smuttet fra arbejdet med en undskyldning om en tur til hvad ved jeg. Den pause er muligvis selvbetalende. Han har måske også brugt en masse tid ( som vi jo også gør ) til at gøre sig ekstra lækker, kørt en hulens masse km, svunget forbi tanken efter en dusk eller lidt sødt til den udvalgte, for så at komme til en lukket dør, så er det på sin plads han bliver kompenseret for sin spild tid og skuffelse af kvinden. Jeg mener det er en total skråplan at der skal være et gebyr på udeblivelse til gæsterne. Her forsvinder begge parters diskretion. Er da sikker på at mange mænd ikke ønsker deres navn og nummer ligge at flagre rundt hos div gp’er efter de har “ brændt hende af “. Der vil altid forkomme afbrænder i større eller mindre grad, afhængig af hvor i landet kvinden arbejder, hvor dygtig hun er til at spotte idioterne og om ens annonce tiltrækker de rigtige eller ej. Om den pågældende kvinde har skabtes sig så godt et ry at hun kan have en back up liste for at få dækket den manglende tid. Bliver han så mødt af en faker, tidsrøver, uoplagt, stresset sur, skrap trunte som ikke overholder det skreven i annoncen så er det jo total spild af resurser for gæstens vedkommen og her bør han så kompenseret for hans spildte tid i mine øjne . Måske han så skulle lade være med at gøre det i sin arbejdstid.. Det jo altid en mulighed.. Han kan også vælge en pige tæt på.. Igen.. Føler jeg har skrevet det MANGE gange i tråden efterhånden.. Han havde jo aldrig nogen "lovning" på penge så hvorfor skulle han have penge.? Men jov så lad os sige at mænderne også burde have penge.. Hvad har det overhoved noget som helst at gøre med at jeg vil tage et afbestillingsgebyr.? Jeg har da ikke sagt de ikke må gøre det bare fordi jeg vil gøre det.. Det som om det ene automatisk udelukker det andet hvilket jeg ALDRIG har påstået.. Og netop dem som ikke vil have deres numre liggende og flagre som du siger er jo dem som sikkert ikke var kommet uanset fordi ellers kan jeg da ikke se nogen grund til at være bange for at den pige man gerne vil knalde har ens nummer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg