Hop til indhold
sonofaman

Når gpen ikke svarer

Recommended Posts

Hej gutter, jeg har en situation jeg gerne ville have lidt inputs på. 

Jeg har udset mig en gp jeg rigtigt gerne ville mødes med. Hun svarede desværre ikke på min første henvendelse. Jeg tænkte det muligvis kunne være et diskretionsprincip, at man ikke svarer hvis der fx. Er gået lang tid fra henvendelsen til svar. Så jeg sendte en mere senere på dagen. Fik dog stadig ikke noget svar.

Her et par dage senere har jeg stadig virkeligt lyst til at mødes med hende. Men jeg er også lidt bange for at komme til at henvende mig for meget og dermed blive blacklistet eller udpeget som en hun ikke vil ses med.

Hvad ville i gøre i denne situation? Bare prøve igen? Det kan vel også have noget med tiderne at gøre, selvom jeg har opfattelsen herinde fra at den pågældende gp stadig er aktiv? Hører gerne lidt råd.

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofaman skrev, for 9 minutter siden:

Men jeg er også lidt bange for at komme til at henvende mig for meget og dermed blive blacklistet eller udpeget som en hun ikke vil ses med.

Hvad ville i gøre i denne situation? Bare prøve igen?

Som du beskriver dilemmaet står dit valg mellem på den ene side at du bliver ignoreret og på den anden, at du risikerer blacklisting. 

Hvis du altså allerede er ignoreret, hvad er så risikoen ved blacklisting?

Skriv igen, siger den rationelle analyse, du har intet at miste. Hvis hun blacklister på den baggrund, at hun synes du selv skulle gætte dig frem til, hvad der i hendes øjne er korrekt adfærd, så er det nok alligevel det bedste for begge parter.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofaman skrev, for 53 minutter siden:

Hej gutter, jeg har en situation jeg gerne ville have lidt inputs på. 

Jeg har udset mig en gp jeg rigtigt gerne ville mødes med. Hun svarede desværre ikke på min første henvendelse. Jeg tænkte det muligvis kunne være et diskretionsprincip, at man ikke svarer hvis der fx. Er gået lang tid fra henvendelsen til svar. Så jeg sendte en mere senere på dagen. Fik dog stadig ikke noget svar.

Her et par dage senere har jeg stadig virkeligt lyst til at mødes med hende. Men jeg er også lidt bange for at komme til at henvende mig for meget og dermed blive blacklistet eller udpeget som en hun ikke vil ses med.

Hvad ville i gøre i denne situation? Bare prøve igen? Det kan vel også have noget med tiderne at gøre, selvom jeg har opfattelsen herinde fra at den pågældende gp stadig er aktiv? Hører gerne lidt råd.

Pft.

Måske pga Corona at pigen ikke svare, har hun annonce at hun arbejder pt, eller hvordan ser det ud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Mange svarer ikke pt pga Corona, selvom annonce er aktiv .

syntes du skal respektere at hun ikke vil svare og lad hende være i fred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Som jeg har skrevet i en anden tråd, kan du evt. prøve at kontakte hende på en PM her på EG, hvis hun er bruger her, det giver hende en mulighed for lige at tjekke dig ud, og måske lukke dig ind i varmen, ellers må du bare vente til det igen bliverhelt uden problemer at møde en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvordan  har dine  henvendelser  været? Måske  skyldes  det  din  måde  at  henvende dig  på, at  hun  ikke  har  svaret  dig.  Måske  skulle du  prøve  at  skrive  på  en  anden  måde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget med at taletidskort ikke nødvendigvis er sat op til at modtage mms, så hvis man bruger emojis i beskeden går de ikke igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det kan jo være coronaen som gør det. Personligt tjekker jeg sjældent arbejdstelefon her under nedlukningen og kun sporadisk min indbakke herinde. Hvis hun ikke aktivt annoncerer kan det være, at hun slet ikke kigger sine beskeder, eller kun svarer stamgæster i denne tid :) 

Giv det et forsøg mere med en besked næste gang hun er aktiv. Hvis hun skriver noget om hvad henvendelser skal indeholde i sin annonce så følg de anvisninger, så du ikke bliver frasorteret af den grund. 

Eller vent til landet åbner op igen og se om det simpelthen er derfor hun ikke svarer. 

Men tror næppe det hjælper at spamme hendes indbakke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres inputs :).

Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Som du beskriver dilemmaet står dit valg mellem på den ene side at du bliver ignoreret og på den anden, at du risikerer blacklisting. 

Hvis du altså allerede er ignoreret, hvad er så risikoen ved blacklisting?

Skriv igen, siger den rationelle analyse, du har intet at miste. Hvis hun blacklister på den baggrund, at hun synes du selv skulle gætte dig frem til, hvad der i hendes øjne er korrekt adfærd, så er det nok alligevel det bedste for begge parter.

Jeg er så vild med den måde du rationaliserer på, du er en gave til dette Forum. Tak for at pointere det åbenlyse man nogen gange ikke selv når frem til. 

Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Hvordan  har dine  henvendelser  været? Måske  skyldes  det  din  måde  at  henvende dig  på, at  hun  ikke  har  svaret  dig.  Måske  skulle du  prøve  at  skrive  på  en  anden  måde 

Jeg henvender mig altid høfligt, men samtidig ligefrem og konkret. Beskriver først navn, alder, nationalitet og derefter hvad jeg er interesseret i. Bør jeg ændre på det?

Nannas Hjørne skrev, for 14 timer siden:

Det kan jo være coronaen som gør det. Personligt tjekker jeg sjældent arbejdstelefon her under nedlukningen og kun sporadisk min indbakke herinde. Hvis hun ikke aktivt annoncerer kan det være, at hun slet ikke kigger sine beskeder, eller kun svarer stamgæster i denne tid :) 

Giv det et forsøg mere med en besked næste gang hun er aktiv. Hvis hun skriver noget om hvad henvendelser skal indeholde i sin annonce så følg de anvisninger, så du ikke bliver frasorteret af den grund. 

Eller vent til landet åbner op igen og se om det simpelthen er derfor hun ikke svarer. 

Men tror næppe det hjælper at spamme hendes indbakke ;)

Haha nej, spam må vi hellere holde os fra :-). God pointe med lockdown perioden. Jeg tror jeg venter til landet åbner igen og giver det et  forsøg mere. Set i bagklogskabens lys kan mit nummer ikke slåes op, i disse tider gør det nok ikke mine chancer større. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv en gang mere og sig at du ikke er helt klar over om hun jobber lige nu.

Skriv også du er nervøs om at skrive igen, da du er bange for at du opfattes som uhøflig, men du vil gerne mødes med hende nu hvis hun jobber eller når der bliver mulighed for det.

Måske du kan bruge det.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 20.3.2021 at 13:11:

Som du beskriver dilemmaet står dit valg mellem på den ene side at du bliver ignoreret og på den anden, at du risikerer blacklisting. 

Hvis du altså allerede er ignoreret, hvad er så risikoen ved blacklisting?

Skriv igen, siger den rationelle analyse, du har intet at miste. Hvis hun blacklister på den baggrund, at hun synes du selv skulle gætte dig frem til, hvad der i hendes øjne er korrekt adfærd, så er det nok alligevel det bedste for begge parter.

Jeg har samme erfaring. Men....har også erfaring med, at man efter een eller et par opringninger til pigen er heldig, at hun svarer på mobilen. Sikkert en kombination af hendes

arbejdsmønster (læs sover længe) og evt. sprogproblemer. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofaman skrev, den 20.3.2021 at 13:02:

Hej gutter, jeg har en situation jeg gerne ville have lidt inputs på. 

På forhånd tak for forståelsen for at jeg ytrer mig, omend jeg ikke er "en af gutterne". 

Jeg ved at en del af mine kolleger - inklusive mig selv - ikke just har ligget vandret i den seneste tid, af formodentlig indlysende årsager. Vores fokus er langsomt og sikkert flyttet væk fra telefoner, indbakker og opdatering af annoncer hist og pist. Både fordi bordeller er lukket på stribe, EB/side6 er ophørt, og massiv udskamning af de kvinder der har valgt fortsat at tilbyde seksuelle ydelser både indenfor og udenfor rammerne for hvad vi må. Nok om det... det er der mange tråde om allerede.
Resultatet er dog uundgåeligt, nemlig at vi er svære at få fat i.

Personligt gik det først efter halvanden måneds tid op for mig at SIM-kortet i min arbejds-telefon var gået sukkerkold. Jeg aner derfor ikke hvor mange der har skrevet og/eller ringet i den tid jeg var i elektronisk koma som hobby-elskerinde. Det er nok en del. 

For tiden kan det muligvis være en hjælp - for ikke at sige nødvendighed - hvis man sms'er først og skriver hvem man er og hvor eller hvornår man mødtes sidst. Det er mit indtryk at der i disse tider (suk) er en del af os glædespiger der har valgt kun at se dem vi kender i forvejen, og derfor kan man måske med fordel lægge ud med at gøre opmærksom på at man betragter sig selv som værende "medlem af den uofficielle VIP-klub" i en sms. 

Generelt og til alle tider er det også en god idé at skrive både hvis man har eller ikke har brug for særlig grad af diskretion. 
Når man sidder i den anden ende, så er det umuligt at vide hvorvidt man jokker uigenkaldeligt i spinaten ved at svare på en sms. Jeg aaaaner ikke hvor mange minutter, timer eller dage efter jeg har modtaget en sms, at det er sikkert for manden at jeg svarer ham. 
Eksempelvis har jeg nogle stykker der har ringet mere end ti gange i løbet af den sidste måneds tid, og jeg kan hverken ringe tilbage eller skrive en sms, da jeg ikke kender mandens behov for diskretion, idet jeg ikke aner hvem han/de er. 
Min frygt er at min henvendelse i værste fald får ægteskabelige konsekvenser, og jeg vælger hver eneste gang IKKE at tage chancen. 
Jeg har valgt en "better safe than sorry" tilgang til det. 

Bl.a. pga. nogle af ovenstående ting har jeg faktisk valgt fremover at hyre en sekretær til at tage sig af min telefon, sådan at vi ikke går glip af chancen for at knalde med hinanden, fordi jeg ikke har tid, åndsnærværelse, mulighed eller lyst til at være ved telefonen. 

Det lyder som om du ikke kender hende i forvejen. I så fald bliver det nok lidt op ad bakke. Du må skrive at du rigtigt gerne vil til, og måske endda tilbyde at sende et symbolsk beløb (jeg tænker i omegnen af 100kr) som forudbetaling eller for blot at svare, for at lokke hende til at reagere og vise at du er seriøs. Der er vel tale om en kvinde der har valgt at tjene penge på opmærksomhed fra mænd. Det er et virkemiddel som ligger lige til højrebenet, hvis du er villig til at give lidt uden garanti for andet end en reaktion. Forsøget værd vil jeg mene. 

Så skriv til hende - og fortæl hvornår, hvor og hvordan hun kan kontakte dig. Bed også gerne om en reaktion også selvom det er negativt, så du ved om du må "nøjes med en anden" end hende eller lign. Det kan sagtens pakkes ind som komplimenter hvis man tænker sig lidt om. Og DET reagerer de fleste kvinder positivt på ;) 
Prøv at lokke hende ud af busken på en eller anden måde. Spørg hende evt. om der er noget du kan sige eller gøre for at få hende i tale. Det er jo ikke sikkert at mine idéer virker lige på hende her. Jeg kender hende jo ikke. 

Held og lykke med projektet!

Som altid i bedste mening, 
Eva <3

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...