Dellepude1970 174 Skrevet 19. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/310642 Wow, siger jeg bare. Blev brændt af af en GP på Fyn og faldt over hende pigen her i Kolding (og det fortrød jeg ikke). En lille blondine-nips med dejlige bryster og en lækker røv. Hun er i Kolding lørdag også, og er du i nærheden så skal du HELT klart tage chanchen. Hun er virkelig en dejlig pige og er nem at snakke med. Hun elsker at sutte og kan også selv lide at få slikket fisse og røv. Hun er ikke så tit på banen så det er med at udnytte chanchen mens den er der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stregen 2 Skrevet 20. Marts, 2021 Hej er hun Dansk og kun på få gange om måneden blot nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 20. Marts, 2021 Stregen skrev, 1 time siden: Hej er hun Dansk og kun på få gange om måneden blot nysgerrig Hun er udlænding men er bosiddende i DK, og taler udemærket dansk med en dialekt. Hun fortalte at hun lige nu tager en tur og så holder 4-5 mdr. pause (da hun ikke havde en mand, som hun sagde). Men hun er hel klart et besøg værd hvis du er til Gfe-oplevelse med kys og kram, og kan lide at kigge på en lille blond nips med gode bryster og en lækker røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 20. Marts, 2021 Dellepude1970 skrev, for 12 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/310642 Wow, siger jeg bare. Blev brændt af af en GP på Fyn og faldt over hende pigen her i Kolding (og det fortrød jeg ikke). En lille blondine-nips med dejlige bryster og en lækker røv. Hun er i Kolding lørdag også, og er du i nærheden så skal du HELT klart tage chanchen. Hun er virkelig en dejlig pige og er nem at snakke med. Hun elsker at sutte og kan også selv lide at få slikket fisse og røv. Hun er ikke så tit på banen så det er med at udnytte chanchen mens den er der. Ja, hun er virkelig en skøn og sjov pige at være sammen med. Jeg har sjældent grinet så meget under og efter god sex! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 20. Marts, 2021 Øv annonce er slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 152 Skrevet 20. Marts, 2021 ole1981 skrev, for 35 minutter siden: Øv annonce er slettet Hun var kun på fredag og lørdag - stod der i annoncen. Så hun er nok booket op og har så lukket, for at få arbejdsro. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 20. Marts, 2021 Da jeg var der i dag, sagde hun at hun var træt. Men hun giver den alt hvad hun kan - og der er ikke så lidt. Skulle virkelig ønske der var flere som hende - ikke kvantitet, men kvalitet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg