Hop til indhold
mullemanden

Mysterious Alice first time in Denmark

Recommended Posts

Analelsker skrev, for 18 minutter siden:

Det ligner et brænd sår, på hendes bryster på billede 3. 

Kig nærmere efter, det er en del af hendes BH...men hun har da et kedeligt modermærke på den ene balle, som hun burde få tilset af en hudlæge. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 33 minutter siden:

Kig nærmere efter, det er en del af hendes BH...men hun har da et kedeligt modermærke på den ene balle, som hun burde få tilset af en hudlæge. ;-) 

Det ligner ellers meget en tatovering af nogle kysselæber. Men nu er jeg heller ikke læge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 35 minutter siden:

Kig nærmere efter, det er en del af hendes BH...men hun har da et kedeligt modermærke på den ene balle, som hun burde få tilset af en hudlæge. ;-) 

Er det ikke en tato?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg syntes også at hun har noget lækkert over sig -og billederne er rent faktisk af pigen uden for megen photoshop, efter det håndskrevne skilt at dømme. Har skrevet til hende to gange idag men har ikke hørt noget endnu.

Sjovt nok så jeg også først ved nærmere granskning at det var hendes BH på billede tre -troede først at det var en grim tush...;)

Hvis jeg hører fra hende og hun befinder sig i en overkommelig afstand fra mig, vil jeg aflægge et besøg og lover at rapportere fyldstgørende.

 

Ærbødigst,

DrMabuse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Hun er ikke alene Mysterious, hun er også genert, reagerer ikke på sms'er ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info har lig meldt mig ind som medlem i dette forum. Jeg har været forbi Alice i dag. Jeg kan bekræfte hendes billeder er ægte. Hun er en dejlig pige med smil efter natuligvis min smag. 

Og hun yder udmærket de services der blev nævnt i hendes annonce. Jeg var glad og tilfreds på vej hjem.

God søndag=)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Where2,

Tak for din bekræftelse af at hun er derude og endda er en sød pige, hvor omtrent kan man finde hende? der er ingen hints i annoncen og jeg har svært ved at skabe kontakten... pft.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 23 timer siden:

Og hun yder udmærket de services der blev nævnt i hendes annonce.

Fik du prøvet en "breathtaking anal rodeo" som der nævnes i annonceteksten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende nogle gange nu og får bare "not available" retur, også når man spørger en dag eller 2 ude i fremtiden..... Lidt surt for hun ser skøn ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, den 21.3.2021 at 17:15:

Og hun yder udmærket de services der blev nævnt i hendes annonce.

Hej @Where2

Må man spørge, om hendes engelskkundskaber er nogenlunde? "Hendes" svar på WhatsApp virker til at være på et ok niveau, men hvordan er kommunikationen IRL? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexxxeS skrev, for 2 timer siden:

Hej @Where2

Må man spørge, om hendes engelskkundskaber er nogenlunde? "Hendes" svar på WhatsApp virker til at være på et ok niveau, men hvordan er kommunikationen IRL? :wub:

Det gik fint med mig og hendes engelske kundskaber =)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været en tur forbi Alice og synes helt sikkert hun er pengene værd! - hun ser ud som på billederne - meget lækker almindelig med lidt røv og en god håndfuld bryster, med piercing i den ene nipple. Hun virker lidt genert og uskyldig og hendes engelsk kundskaber er ikke de bedste (kan dog sagtens snakke lidt med hende) - hun efterlader lidt initiativ til en selv, måske fordi hun er lidt genert - men er egentlig også meget rart at styre slagets gang selv og hun virker frisk på det meste ;) Lækkert blow og fræk fisse og røv - helt sikkert et besøg værd

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...