Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Vil bare høre om der er nogle der har besøgt stedet/ om der tilbydes eks ?

Hvis ja hvor meget og hvad ? I København tæt på Tivoli , lige bag politistation

Skrevet

Vil bare høre om der er nogle der har besøgt stedet/ om der tilbydes eks ?

Hvis ja hvor meget og hvad ?

Og hvor ligger den i forhold til nærmeste storby?
Skrevet
  • Author

Og hvor ligger den i forhold til nærmeste storby?

I København

Skrevet

Den ligger lige ved Byens Bodega og Politigården i København. Har aldrig selv besøgt stedet, så kan ikke hjælpe med yderligere info :evil:

Skrevet

Hej OD

Jeg var en tur forbi Zen. Døren blev åbnet af Bee og jeg fik som sædvanlig Thaimassage af Bee.

Jeg fik som sædvanlig afslag på flere ydelser af Bee men fik tilbud om "ung pige", som var enten Ben eller Bo/Bou. Jeg troede ellers der var bedre muligheder her sidst på måneden.

Der var kun de 3 piger i Zen da jeg var der for et par timer siden. De ældre damer som nogle gange ses i Zen var vist taget hjem.

Hvordan gik dit besøg hos Bee?

mvh

Susa

PS: Undskyld jeg sender på enden streng, men mine indlæg bliver tilsyneladende liggende i udbakke uden at gå til afsendt.

Skrevet

Hej Susa

Beskederne bliver i din udbakke ind til jeg har læst dem, det har jeg nu :)

Jeg har svaret dig i PM ;)

VH

OD

Skrevet

Hej Alle :)

Nu spørger jeg nok lidt dumt :oops: , men det er pga uvidenhed :?

OD og /eller andre, du/I snakker om PM, hvad er det :?:

Er det en form for et fora bagved EG?......eller :?:

Skal man tilmelde derinde også eller er man pr. automatik tilmeldt når man er logget på :?:

Svar imødeses med stor glæde :P

Hilsen

Dråben

Skrevet

@ Dråben

PM = private message.

i øverste højre hjørne er der et giftigt grønt felt hvor der står Dråben

Seneste besøgxxxx

Private beskeder. Tryk på den blå tekst, og du er inde hvor du kan sende beskeder privat til alle boardmedlemmer. Det er ikke verdens mest indlysende og smarte system, men det fungerer.

God fornøjelse

Skrevet

Tak for for det ÅE.

Har og besvaret dig på........PM :D

Skrevet

Hej Alle :)

Nu spørger jeg nok lidt dumt :oops: , men det er pga uvidenhed :?

OD og /eller andre, du/I snakker om PM, hvad er det :?:

Er det en form for et fora bagved EG?......eller :?:

Skal man tilmelde derinde også eller er man pr. automatik tilmeldt når man er logget på :?:

Du skal såmænd ikke føle dig dum. Jeg stillede på et tidspunkt samme spørgsmål herinde og fik kvalificeret svar. Andre kalder det PB = Privat Besked.
  • 1 year later...
Skrevet

Har lige været forbi. Indehaveren var glad og tilbød b2b i "halvanden time" for en tusse. Tog tøjet af, og hun syntes at jeg var lidt stor forneden. ( salgstrick). Men så gik hun, og ind kom en, der stort set grinede hele tiden. Efter 5 minutter spurgte hun om, hvad jeg havde bestilt?. Dernæst spurgte hun om jeg ville have sex med hende. Svarede at det kom an på hendes massage og pris. Hun begyndte derefter på verdens dårligste b2b oliemassage. Det var mere behageligt at falde ned fra en stige end det makværk. Efter 30-35 minutter spurgte hun igen om, hvad jeg ønskede. Jeg sagde at hun bare skulle massere tiden ud. Efter ialt 45 minutter gik hun ud?......

Havde hverken rørt hende, var nyvasket og ser helt almindelig ud. Rent tyveri og bundniveau.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.