Hop til indhold
JJOH

Behåret kvinde Fyn

Recommended Posts

Hej, jeg søger kvinde med kraftig sort behåring til slik og sex uden, så jeg kan slikke hende ren. Alder og størrelse underordnet. Gerne amatør, men jeg betaler gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke eneste på Fyn, som har en kone, kæreste, datter, niece, mor eller svigermor, som kan bidrage med ovenstående. Jeg betaler gerne 1.000,-

alder mellem 18 og ca. 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 9 timer siden:

Er der ikke eneste på Fyn, som har en kone, kæreste, datter, niece, mor eller svigermor, som kan bidrage med ovenstående. Jeg betaler gerne 1.000,-

alder mellem 18 og ca. 60

Forventer du reelt et fornuftigt svar på det?
Håber fandeme ikke der er nogen der vil tilbyde sin datter til det - eller andrefamiliemedlemmer for den sags skyld.

Køb en lolitadukke og smør den en i mayonnaise og slik det rent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Forventer du reelt et fornuftigt svar på det?
Håber fandeme ikke der er nogen der vil tilbyde sin datter til det - eller andrefamiliemedlemmer for den sags skyld.

Køb en lolitadukke og smør den en i mayonnaise og slik det rent.

Måske, men den ku du helt klart ha svaret bedre på, manden skriver netop mellem 18 og 60 

Så ingen grund til moral her, datteren ku i princippet være 60 eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 time siden:

Så ingen grund til moral her, datteren ku i princippet være 60 eller hvordan?

Ja og der kunne i princippet sidde en mand 96 år og tilbyde sin datter på 60 år til seksuelle ydelser hvilket selvfølgelig er morals helt ok. Eller hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 23.3.2021 at 05:17:

Forventer du reelt et fornuftigt svar på det?
Håber fandeme ikke der er nogen der vil tilbyde sin datter til det - eller andrefamiliemedlemmer for den sags skyld.

Køb en lolitadukke og smør den en i mayonnaise og slik det rent.

Hvor er du altid ubehøvlet i dine svar...........Skriv for en gang skyld noget pænt eller hold din kæft

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 2 timer siden:

Hvor er du altid ubehøvlet i dine svar...........Skriv for en gang skyld noget pænt eller hold din kæft

Ja, vi skal tale pænt til hinanden. Det gælder så også når du skriver. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 7 timer siden:

Ja, det har du før skrevet til mig, men du fortsætter dine ubehøvlede bemærkninger

Så lad mig os høre et par eksempler så det kan afgøres om jeg er ubehøvlet eller du bare er over sensibel. I det mindste har jeg ikke en eneste gang bedt nogen om at holde kæft som du nu gør.
Det jeg reflekterer over længere oppe er at der er en der opfordrer folk til at tilbyde deres familiemedlemmer (eller for den sags skyld andre) til prostitution. Det er direkte ulovligt at tilskynde og opfordre til at andre prostituerer sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh, herre gud, sådan et opslag skal da bare ties ihjel, det er den nemmeste måde at lukke af for ham. Men det kan du desværre ikke, ser man gang på gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til hvad der er efterlyst. Der er et par herre der ikke skriver om det efterlyste og de deltager ikke i tråd mere.  
Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 23.3.2021 at 05:17:

Forventer du reelt et fornuftigt svar på det?
Håber fandeme ikke der er nogen der vil tilbyde sin datter til det - eller andrefamiliemedlemmer for den sags skyld.

Køb en lolitadukke og smør den en i mayonnaise og slik det rent.

Prøv dog at flette næbbet. Jeg har spurgt om nogen kender en så kan opfylde mit ønske og ikke om nogen vil prostituere et andet menneske. Prøv at læse inden du kommentere, så slap vi forhåbentligt for at høre på dit vrøvl, som også handler om sex uden kondom. Det kan voksne godt selv vælge uden din mening. 

Redigeret af JJOH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Tilbage til TS spørgsmål om behåret kvinde på Fyn som jeg læser den! 

I starten af Januar var der en mener hun kaldt sig Lisa i Harndrup med naturlig behåret kusse, men den faldt naturligvis fra da ingen mænd i dk ønsker dette!

Derfor fik jeg ej heller respons i Tråden, men hun er der (har haft kontakt, dog lidt langt til Fyn uden jeg fik update på mit spørgsmål) 

Hun valgte dog en Corona pause men hun annoncere sjældent, håber det giver mening :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...