Hop til indhold

Recommended Posts

Nyde skrev, for 10 minutter siden:

Uden at være 100% sikker tænker jeg at det er hende som der er skrevet om her..

https://www.eroguide.dk/forum/topic/129103-smuk-miss-søger-sub-aalborg/?tab=comments#comment-1213443

Med mindre man tænder på penge ud af vinduet, ydmygelse og narrefisse er det spild af tid og penge:angry:

Tak for hurtig svar. Tror jeg spare mine sure optjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Netrom skrev, for 1 time siden:

Tak for hurtig svar. Tror jeg spare mine sure optjente penge.

Hej

 

Det er hende - og tro mig hun er ikke nem - du kan læse hvad jeg har skrevet om hende, det er trist hun er sådanne - da jeg havde mange fantasier der kunne udleves.

Hun går kun efter the money 

hvis du har givet hende dit tlf. eller mail - så vent lige pludselig kontakter hun dig, jeg tror det er når hun mangler mænd i nettet - så vender hun tilbage og prøver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 time siden:

 

Hun går kun efter the money 

hvis du har givet hende dit tlf. eller mail - så vent lige pludselig kontakter hun dig, jeg tror det er når hun mangler mænd i nettet - så vender hun tilbage og prøver.

Dybt utroværdig. Mangler altid penge. Synd og bedrag. Jeg har mødt hende nogle gange, og der er meget snak og forklaringer. To tre gange har vi haft sex, endda med video (på min telefon). Ellers mest skuffelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 9 timer siden:

Dybt utroværdig. Mangler altid penge. Synd og bedrag. Jeg har mødt hende nogle gange, og der er meget snak og forklaringer. To tre gange har vi haft sex, endda med video (på min telefon). Ellers mest skuffelser. 

Hej

 

jeg er ikke helt med på dit svar på mit indlæg - jeg har jo en oplevelse af hende, og den gengiver jeg jo fordi andre efterspørger om hende...

du er jo velkommen til at give din version - også selvom du har en anden oplevelse - jeg håber du har en spændende video - og du hygger dig med den

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 10 timer siden:

Hej

 

jeg er ikke helt med på dit svar på mit indlæg - jeg har jo en oplevelse af hende, og den gengiver jeg jo fordi andre efterspørger om hende...

du er jo velkommen til at give din version - også selvom du har en anden oplevelse - jeg håber du har en spændende video - og du hygger dig med den

Jeg er helt enig med dig. Jeg havde et par gode oplevelser for år tilbage. Men hun har helst mistet fornuften. Jeg kan kun anbefale at holde sig væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er helt enig med dig. Jeg havde et par gode oplevelser for år tilbage. Men hun har helst mistet fornuften. Jeg kan kun anbefale at holde sig væk. 

Ok - så er jeg med... 

det er dog trist hun er sådanne - det kunne være mega frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
anon skrev, 1 time siden:

Jeg er helt enig med dig. Jeg havde et par gode oplevelser for år tilbage. Men hun har helst mistet fornuften. Jeg kan kun anbefale at holde sig væk. 

Helt enig, det er spild af tid at forsøge at aftale noget med hende, der er 99,9% chance for at hun aflyser 1 time før 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...