Hop til indhold
Robinhut

Maja i Harndrup

Recommended Posts

Besøgte Maja i går.. Synes hun fortjener en anmeldelse..!

https://annoncelight.dk/showad/314870
For det første, ja det er hende på billederne, og de er rimelig up to date. 
Sendte sms, svarede straks og bad om en opringning, aftale på plads, og hun sendte adressen. Nemt at finde stedet, parkering bag en hæk ud til landevej - man bør nok ikke have en speciel bil.. 

Det er ikke noget luksushus - men rent. Maja lukkede op i undertøj + negligé. Skriver hun er 36, det kan godt passe - tænker Max 40.

Taler ikke meget dansk, vi ender med tysk, ingen problem. Bliver tilbudt bad først.. Så betaling, en time - det er inkl det meste af blide former.

Hun kæler lidt tid, så får jeg dejlig superfransk, hun stopper da jeg er ved at nærme mig et skud - så gør jeg gengæld, og det lader til at hun kommer.. Hun rager en lille pause, fransk, gummi på og rider mig.. Lidt frem og tilbage og jeg kommer i en doggy. Dejlig start, vi ligger stille lidt, nusseri går efterhånden over i at hun får finger, og hun kommer igen.. Det virker virkelig som om hun kan nyde det, og hun er godt våd, hun kommer og bliver lidt hyper følsom og må have lidt fred.. Jeg vil have mere, så hun får hævneren i munden, og giver et helt super BJ - virkelig dejligt! Timingen er fantastisk, i det samme hører jeg hendes telefon alarm i baggrunden ( lagt i værelset ved siden af, så forstyrrer ikke ), tiden er gået. 
Hun går ud og kommer tilbage med lidt tøj på, knus og jeg går derfra med et smil..

Er man som jeg til blide gfe oplevelser er Maja en skøn kvinde. Er man til store bryster eller hårde former - ej, ikke lige hende. Tror ikke hun tilbyder græsk, måske efter aftale. Jeg tænker jeg kommer igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spurgte om hun var fra Tyskland, og hun svarede ja.. Meeen tænker lidt hun har været i Tyskland nogle år og oprindeligt fx Rumæner, men ved det ikke - gæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...