Hop til indhold
Larokz

Sara kværndrup

Recommended Posts

Yes. Hun har været i Vissenbjerg for ca 1 år siden. Data passer fint, og det er hende på billedet. Hun har ikke super pæne tænder. Jeg havde bestilt 15min, så vi havde lidt travlt :-D Men vi havde de skide sjovt, og hun talte polsk til mig imens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun besøgt, bestemt positivt. Det er hende på billeder og ja tænder er skæve, men ikke usoigneret. 
Jeg fik blow og rimming, sluttede med blow med afslutning i mund, hvorefter vi kyssede. Der var også tid til “hyggesnak” hun kan kun polsk, så translate på telefon var nødvendigt. 
Kommer gerne igen. Var der 30min incl. bad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Sara i dag. Data og billeder passer fint. Så kan man lide de billeder hun har lagt op så kan man lide det man ser i virkeligheden. I min optik er Sara i fald ret lækker. 
 

jeg skrev til hende en formiddag og hun svarede hurtigt. Vi fik aftalt 45 min og jeg kørte med det samme. Stedet er fint diskret og ligger i kværndrup. Jeg blev modtaget af en smilende og rigtig glad Sara. Postivt førstehåndsindtryk. Hun vidste mig ind og spurgte om jeg ville i bad. Jeg havde lige været så takkede nej. Så afregnede vi finanserne. 1400kr for 45 min. Vel meget standard? Jeg lagde mig på senge og tog tøjet af mens hun lige listede ud et øjeblik. Da hun kom tilbage havde hun tager tøjet af. Jeg blev meget positiv overrasket. Flotte bryster, flot røv og helt flad mave. Jeg vidste ikke helt om den annonce med at hun tilbød alt virkelig passede. Jeg havde ikke fået aftalt ønsker men bare lagt mig på sengen. Hun gik direkte ned og gav mig det vildeste bj ingen gummi. Bare i gang. Hun gav bollerne en tur, deepthroatede ofte og begyndte også et slikke mit anus. Det sidste var ikke lige mig så stoppede hende, men ved mange er til det og hun gjorde det bare. Jeg var hurtigt ved at komme så stoppede hende. På med gummi og en ridetur. Rigtig godt, men hun er ikke super stram. Pludselig stopper hun og kigger mig i øjnene. Anal? Spørger hun. Sure svarer jeg. Om reverse cowgirl og en ridetur med pikken langt op i hendes røv. Wow det føltes godt. Jeg skulle snart komme og jeg har det bedst med ikke st komme i gummiet. Jeg havde læst hun tilbyder megafransk. Så jeg spurgte om det var ok. Det var det. Jeg rejste mig op og hun suttede mig mens sad på knæ foran mig. Da jeg skulle komme havde hun ikke pikken i munden og jeg kom i stedet ud over hendes ansigt. Ingen brok men kørte bare videre på pikken med hånden. Hun slikkede sågar den sæd af som jeg havde siddende på pikken Wow.
 

Hun måtte lige hurtigt ud for at skylde ansigtet mens jeg lå på sengen og sundede mig. Vi gentog succesen to gange. Næste gang kom jeg i munden på hende og hun slugte det hele(var måske ikke så meget igen efter første tur). Sidste gang tog jeg hende doggy analt. Efter ca. 30-35 min samlet kunne jeg ikke mere. Jeg skrev i Google translate at det havde været fantastik. Hun grinte og gav mig et stor knus. Ægte sød kvinde. 
 

Sara får 8/10. Hun er rigtig pæn men ikke en supermodel og så tæller det lidt ned at hun snakker dårlig engelsk. Jeg kommer dog tilbage. Så hun havde en masse legetøj stående. Tænker vi skal bruge det næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...