Hop til indhold
MCE15

Kate i Aalborg

Recommended Posts

Hej til alle jer, der har haft glæde af at besøge Kate.

Hvad er jeres erfaring med at komme i kontakt med hende? Jeg har over længere tid, fordelt på dage her og der, skrevet til hende og forsøgt at lave en aftale, men hun svare simpelthen ikke. 

Sidste gang jeg prøvede fik jeg et svar på besked 3 - hun var LIGE kommet tilbage fra en 20t køretur fra Polen, og ville først arbejde senere - helt fair. Men f.eks. i dag har jeg ingen held med at hverken skrive eller ringe. Jeg har ikke aflyst en aftale tidligere eller noget i den stil, og har selvfølgelig altid skrevet pænt. 

Hvad har i oplevet?

-MCE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende, så har hun vist 3-4 forskellige annoncer, ved ikke om det er samme nr på alle, men nogle gange har de flere annoncer og flere forskellige numre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MCE15 skrev, for 6 timer siden:

Hej til alle jer, der har haft glæde af at besøge Kate.

Hvad er jeres erfaring med at komme i kontakt med hende? Jeg har over længere tid, fordelt på dage her og der, skrevet til hende og forsøgt at lave en aftale, men hun svare simpelthen ikke. 

Sidste gang jeg prøvede fik jeg et svar på besked 3 - hun var LIGE kommet tilbage fra en 20t køretur fra Polen, og ville først arbejde senere - helt fair. Men f.eks. i dag har jeg ingen held med at hverken skrive eller ringe. Jeg har ikke aflyst en aftale tidligere eller noget i den stil, og har selvfølgelig altid skrevet pænt. 

Hvad har i oplevet?

-MCE

Hej

jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive om hende - jeg havde samme oplevelse - men kom igennem - og nu har jeg ingen problemer med at træffe hende, jeg tror hun gemmer nummeret på de kunder hun gider - for det giver ikke mening, først kan man ikke få fat i hende, og når man har været hos hende, kan man nemt få fat i hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hende, beklager manglen på link.

Det er super ærgerligt! Efter så mange gode anmeldelser er jeg spændt på et besøg, det er bare meget svært

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

GP'er tager her under corona nedlukningen kun kunder som de har haft besøg af før og har telefonnummer på.

Det er vel også fornuftigt nok, når de aldrig ved hvem der er i den anden ende -  man har jo hørt om folk med en bødeblok også kan finde på at kontakte dem

Tror du skal væbne dig med tålmodighed indtil der igen bliver åbnet for serviceerhvervene

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
MCE15 skrev, den 18.3.2021 at 17:17:

Hej til alle jer, der har haft glæde af at besøge Kate.

Hvad er jeres erfaring med at komme i kontakt med hende? Jeg har over længere tid, fordelt på dage her og der, skrevet til hende og forsøgt at lave en aftale, men hun svare simpelthen ikke. 

Sidste gang jeg prøvede fik jeg et svar på besked 3 - hun var LIGE kommet tilbage fra en 20t køretur fra Polen, og ville først arbejde senere - helt fair. Men f.eks. i dag har jeg ingen held med at hverken skrive eller ringe. Jeg har ikke aflyst en aftale tidligere eller noget i den stil, og har selvfølgelig altid skrevet pænt. 

Hvad har i oplevet?

-MCE

U dont know that is Covid time ? And actually we risk take a new clients... write here to me, maybe we meet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Da jeg for noget tid siden skulle i kontakt med en pige, og der var lidt problemer med at min telefon ikke var registreret, så henviste jeg til min bruger profil her på  EG og sendte en pb til hende herfra, det hjalp, så som @Pablolo ( Kate ) skriver herover, så prøv at skrive en pb gennem EG og se om det ikke kan hjælpe, ellers må du bare have forståelse for at pigerne er meget forsigtige med hvem de mødes med lige i tiden, det kan blive en dyr “fornøjelse” for pigen at åbne døren for den forkerte mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...