Hop til indhold

Alice 24 i midtjylland.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/311870 

Det er dog lidt tid siden, jeg besøgte hende, men hun fortjener en anmeldelse efter min mening. Massage er selvfølgelig en subjektiv mening, men den massage jeg fik ved hende, er en af de bedste, jeg har fået. Der var en passende hårdhed og ikke alt for meget olie. Hun er venlig og har ikke noget imod at småsnakke, hvis man er til det. 

Hun har en pæn figur, og jeg gætter på, at alderen er passende. Der er dog lidt minuser; hendes bryster er knald hårde, og der er ingen adgang til den nedre region, så ingen 69, hvis det er ønsket. 

Hvis det ikke lige var (for mig) den lange afstand, ville jeg besøge hende igen udelukkede for massagen. 

Skrevet
totiltango skrev, den 18.3.2021 at 16:43:

https://annoncelight.dk/showad/311870 

Det er dog lidt tid siden, jeg besøgte hende, men hun fortjener en anmeldelse efter min mening. Massage er selvfølgelig en subjektiv mening, men den massage jeg fik ved hende, er en af de bedste, jeg har fået. Der var en passende hårdhed og ikke alt for meget olie. Hun er venlig og har ikke noget imod at småsnakke, hvis man er til det. 

Hun har en pæn figur, og jeg gætter på, at alderen er passende. Der er dog lidt minuser; hendes bryster er knald hårde, og der er ingen adgang til den nedre region, så ingen 69, hvis det er ønsket. 

Hvis det ikke lige var (for mig) den lange afstand, ville jeg besøge hende igen udelukkede for massagen. 

Ingen adgang til den nedre region? Fik du kun massage?

Redigeret af Samba

Skrevet
  • Author

Hun tilbyder mere, og jeg fik også mere. Jeg kan se, at jeg var noget vag i min anmeldelse. Men hun vil ikke have, at hun bliver slikket.

• 2 weeks later...
Skrevet

hende var jeg forbi før der blev lukket ned.  Var lidt skuffet.  

Det skal forståes sådan.  Jeg fik en ok massge og et ok blow og handjob.  Men jeg måtte ikke rør hendes bryster og fisse. 
De var ellers flotte, og jeg havde glædet mig til lige at hygge lidt med dem.   Jeg tror ikke jeg kommer der igen. 

Skrevet

Ja, sorry, jeg skulle også have lavet en anmeldelse da jeg var forbi for 3 måneder siden. Der var ikke meget engagement og jeg kan heller ikke anbefale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.