Hop til indhold
janL

Sød Karen i Randers, nu fik jeg sgu røv så det battede

Recommended Posts

Det drejer sig om hende her: https://annoncelight.dk/showad/307281

Jeg havde jo en del sms'en frem og tilbage efter min tidligere anmeldelse, det resulterede i at vi lavede en ny aftale i dag og denne gang med anal. Det var vildt godt, jeg sidder og smiler bredt mens jeg skriver dette. Vi havde aftalt en halv time og gik lige til sagen, hurtigt blow og så op i røven i doggy, fedt, jeg kørte løs i 10 min så ville hun gerne vende om i ny stilling. Og så igen en go gang superfransk, det er hun også rigtig god til. Rigtig god sex. Vi fik så også lige snakket lidt mere, det er ligesom om vi har kendt hinanden længe selvom det var i tirsdags vi så hinanden første gang. Men som sagt hun er enormt sød og har en rigtig flot krop. Vi fik også en snak om hendes bryster, det er ikke implantater som jeg ellers troede, hun træner simpelthen og hun kan faktisk løfte dem med brystmusklerne viste hun mig. Hun træner boksning, så man skal nok ikke træde hende over tæerne. Så, drenge jeg kan varmt anbefale denne kvinde, hun giver rigtig god service og som nævnt i tidligere tråd så er billederne helt OK, det er sådan hun ser ud.

Og så er der kommet varme på, det forbedrede jo også hyggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 skrev, for 8 minutter siden:

Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

Jeg fik en speciel pris på besøget i dag  p.g.a. at første besøg var lidt utilfredsstillende, se min tidligere tråd. Hendes priser er i annoncen og dem holder hun sig til, det er jo fair nok hun er jo ikke specielt dyr. For extra service som anal tager hun vel nogle hundrede oveni, men det må du jo aftale med hende, ring til hende hun taler udmærket engelsk og er sød at snakke med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
janL skrev, for 2 timer siden:

Det drejer sig om hende her: https://annoncelight.dk/showad/307281

Jeg havde jo en del sms'en frem og tilbage efter min tidligere anmeldelse, det resulterede i at vi lavede en ny aftale i dag og denne gang med anal. Det var vildt godt, jeg sidder og smiler bredt mens jeg skriver dette. Vi havde aftalt en halv time og gik lige til sagen, hurtigt blow og så op i røven i doggy, fedt, jeg kørte løs i 10 min så ville hun gerne vende om i ny stilling. Og så igen en go gang superfransk, det er hun også rigtig god til. Rigtig god sex. Vi fik så også lige snakket lidt mere, det er ligesom om vi har kendt hinanden længe selvom det var i tirsdags vi så hinanden første gang. Men som sagt hun er enormt sød og har en rigtig flot krop. Vi fik også en snak om hendes bryster, det er ikke implantater som jeg ellers troede, hun træner simpelthen og hun kan faktisk løfte dem med brystmusklerne viste hun mig. Hun træner boksning, så man skal nok ikke træde hende over tæerne. Så, drenge jeg kan varmt anbefale denne kvinde, hun giver rigtig god service og som nævnt i tidligere tråd så er billederne helt OK, det er sådan hun ser ud.

Og så er der kommet varme på, det forbedrede jo også hyggen.

De bryster ser altså ikke helt økologiske ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret det gør de ikke, de står lige ud i luften. Men tro mig de føles naturlige. Og som nævnt hun træner rigtig meget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare navnet er dejligt! :wub:

Ærgeligt at der ikke er piger i Storkøbenhavn med det skønne navn. :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spar jeres penge

Karen er nu god nok besøgte hende i Vejle, hun giver sig i legen i forhold til så mange andre kan fint anbefales :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
janL skrev, den 18.3.2021 at 19:17:

Hvorfor er navnet så vigtigt? Karen er normalt i Odense og det er jo ikke så langt fra Kbh.

 

Jo ser du vi tænder klart forskellige, også på Eg, nogen på røven andre på fissen og mange på bryster, dog ganske få på navnet og endnu mindre på farven på fliserne på badeværelset, ja sådan er vi så forskellige også på Eg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...