Hop til indhold

Fantastisk blow og handjob af nystartede Emma

Featured Replies

Skrevet

På vej tilbage på jobbet fra et formiddagsmøde ude i byen meldte den søde kløe sig.

På mobilen faldt jeg over et tilbud fra Nystartede Emma, der tilbød superfransk til 500.

235803.jpg234849.jpg

Emma var heldigvis ledig og frisk på et hurtigt besøg. jeg satte retningen mod Østerbro og hvad der viste sig at være en diskret lejlighed på indre Østerbro. Oppe i lejligheden blev jeg mødt af en fantastisk smuk ung pige. Billederne er 100% ægte og Emmas ansigt mere end lever op til den fantastiske krop.

Vi blev enige om et blowjob til 500 kr. Jeg blev bedt smide tøjet på en stol og mig selv på sengen, hvorefter Emma lod både hænder og mund forkæle min pik og krop og krydrede det med frække smil og blik.

Efter højdepunktet var nået gav hun sig tid til lidt hyggesnak, inden jeg fik et farvelknus og blev lukket storsmilende ud i den virkelige verden igen..... en oplevelse der varmt kan anbefales!

Skrevet

Ja jeg havde også lagt mærke til hende,da hun ser godt ud på billederne,men sådan som jeg læser hendes menu,så kan man åbenbart kun få fransk hos hende,bla skriver hun"en ½ times cocktail minus dansk og græsk til 1500 kr??

Det må være danmarks dyreste blow ;)

Skrevet

Hendes menu er lidt speciel. 1500 for cocktail i 30 minutter er dyrt ... og så er det eksklusiv græsk ... og endnu mere overraskende "dansk". Kommentarer ?

Skrevet

Tager hun alt sit tøj af ved blow eller beholder hun sit undertøj? Er hun berøringsvenligt? Hvis jeg skal have blow vil jeg også kunne gramse løs og hun skal være hel nøgen. Hun kunne være interessant ud fra billederne.

Skrevet
  • Author

Tager hun alt sit tøj af ved blow eller beholder hun sit undertøj? Er hun berøringsvenligt? Hvis jeg skal have blow vil jeg også kunne gramse løs og hun skal være hel nøgen. Hun kunne være interessant ud fra billederne.

Med mig beholdt hun lidt på.... Jeg var stresset og trængte bare til at blive forkælet lidt... så hvor lidt/meget du må pille ved hende ved jeg ikke. Mon ikke et opkald til hendes telefondame kan afklare det - hun var i hvert fald hurtig til at fortælle, at Emma ikke tilbyder penetrativ sex.

• 2 weeks later...
Skrevet

Var blow uden? Og kom du i munden?

Hun er nemlig godt nok lækker :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hendes menu er lidt speciel. 1500 for cocktail i 30 minutter er dyrt ... og så er det eksklusiv græsk ... og endnu mere overraskende "dansk". Kommentarer ?

Nu er det vel ikke sådan at "hun" har en lille overraskelske :o:shock: gemt i trusserne og det er årsagen til at "hun" ikke tilbyder Dansk :lol:

Skrevet

Ja det er godt nok nogle store hænder af sådan en lille studine at være, er det ikke? :roll:

Hehe.....

Skrevet

Så prøv dog at kontakte "pigen"

Hvis du ikke kender svaret, så kunne du jo undlade at "svare" på spørgsmålet. Der er en grund til at jeg spørger herinde.

Skrevet

Hvad svarede hun så da du spurgte?

Prøv lige at læse grundigt, hvad der bliver skrevet. Så kunne du undgå dit spørgsmål.

Skrevet

Hvis du læser så har "Jugger" spurgt TO gange om det samme og der er ikke kommet noget svar, derfor skrev jeg at "Jugger" skulle kontakte pigen.

Regner I med at vi andre gør det I ikke selv gider eller kan.

Skal jeg sende Emma en mail og spørge det I gerne vil vide?

For det er faktisk muligt at kontakte pigen - det kan så godt være at der ikke kommer svar tilbage, og DERFOR skulle "Jugger" skrive:

"Er der nogen der ved om "Emma" giver blow uden og ved I om hun sluger" og SÅ skrive "Jeg får desværre ikke selv svar når jeg kontakter hende"

Skrevet

Ja det er godt nok nogle store hænder af sådan en lille studine at være, er det ikke? :roll:

Hehe.....

*gys* :|

Skrevet

Spørg hende dog selv ;)

Hmmm Jugger læser du ikke din post???? Har skrevet til dig.

Mvh

:geek:

Skrevet
  • Author

Var blow uden? Og kom du i munden?

Hun er nemlig godt nok lækker :)

Hun suttede mig uden gummi, men spurgte først om jeg helst ville med med eller uden. Så vil man være 100% sikker på ikke at komme hjem med noget, så er et blowjob med gummi absolut en mulighed.

Hun bryder sig ikke om at få sperm i munden, så hun bad mig sig til, inden jeg kom.

Skrevet
  • Author

Nu er det vel ikke sådan at "hun" har en lille overraskelske :o:shock: gemt i trusserne og det er årsagen til at "hun" ikke tilbyder Dansk :lol:

Der gemmer sig absolut ikke noget uventet i hendes trusser. Er det helt utænkeligt (og for jer uacceptabelt), at hun måske ikke har lyst til at blive kneppet?

Hun er en super lækker dansk babe med et smukt ansigt... hmm, lyder sgu næsten som en annonce i EB :D

Skrevet

Hvor i omegnen på Østerbro holder hun til? Langt fra Østerport eller? ... og tak for anmeldelsen. Jeg skal helt sikkert forbi hende ;)

Skrevet
  • Author

Hvor i omegnen på Østerbro holder hun til? Langt fra Østerport eller? ... og tak for anmeldelsen. Jeg skal helt sikkert forbi hende ;)

Det er i gå-afstand fra Østerport :) Det er ikke pokkers langt fra Trianglen.

God fornøjelse - jeg håber at du smider en anmeldelse efter dit besøg ;)

Skrevet

Det er i gå-afstand fra Østerport :) Det er ikke pokkers langt fra Trianglen.

God fornøjelse - jeg håber at du smider en anmeldelse efter dit besøg ;)

Tak.

Klart der kommer en anmeldelse ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak.

Klart der kommer en anmeldelse ;)

Har du besøgt Emma? ;)

Skrevet

lyder som en dejlig pige, glæder mig til høre hvordan hun sutter... :D

• 3 months later...
Skrevet

lyder som en dejlig pige, glæder mig til høre hvordan hun sutter... :D

Kort anmeldelse herfra. Besøgte hende i mandags. Bestilte en omgang superfransk. Sød pige, små dejlige bryster. Kolde hænder.

Hun suttede min pik uden gummi i ca. 2 min. Og siden på med olie i fem indtil jeg kom, Meget rutinepræget og bestemt ikke de 500 kr. værd. 

Måske var jeg bare uheldig, men det lugtede meget af at være en ren pengemaskine. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.