Hop til indhold
Guest Northern Man

XL og slank pige Aalborg?

Recommended Posts

Northern Man skrev, for 5 timer siden:

Godaften derude.

Jeg er faldet over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/314869

Ville høre om nogen herfra har haft kontakt med hende/dem og kan fortælle lidt om det.

På forhånd tak og fortsat god aften.

Nej det ser spændende  ud men hvordan får man  kontakt når der ikke er mail eller et  tlf. nr  ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
grå skrev, for 3 minutter siden:

Nej det ser spændende  ud men hvordan får man  kontakt når der ikke er mail eller et  tlf. nr  ??

De kan kun kontaktes på Snapchat. Det står der også i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Northern Man skrev, for 7 timer siden:

Godaften derude.

Jeg er faldet over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/314869

Ville høre om nogen herfra har haft kontakt med hende/dem og kan fortælle lidt om det.

På forhånd tak og fortsat god aften.

Det har jeg. Jeg skulle betale 50% forud. Selv og jeg skrev det ikke var muligt, men jeg betalte kontakt ved ankomst, kunne jeg ikke få en aftale.

Så jeg er ret sikkert på det er endnu en fake.

Har anmeldt det til annoncelight i går. Men havde ikke et bevis jeg kunne vedhæfte, da da dialogen  var på snap og jeg ikke nåede og lave et skærm print.

Men prøv evt at skrive til ham/hende,og tag et skræm print, og anmeld ham/hende til annoncelight, så vi kan få bremset vedkommende i at snyde andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

De kan kun kontaktes på Snapchat. Det står der også i annoncen. 

Nå det ved  jeg ikke hvordan det  fungere  vil da ikke betale forud  det er no go

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
grå skrev, for 42 minutter siden:

Nå det ved  jeg ikke hvordan det  fungere  vil da ikke betale forud  det er no go

Bruger heller ikke Snapchat, men fordi pigen kun vil kommunikere via det medie betyder det ikke nødvendigvis, at der skal betales forud. 
 

Snapchat behøver jo ikke et telefonnummer, men blot en platform, hvor det er muligt at sende anonyme beskeder til hinanden. Det kan der være mange grunde til. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Northern Man

Mange tak for jeres indslag.

 

På baggrund af hvad Jysk mand skriver, med forudbetalingen, så tror jeg bare at den annonce ryger i glemmebogen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Northern Man skrev, den 18.3.2021 at 13:48:

Mange tak for jeres indslag.

 

På baggrund af hvad Jysk mand skriver, med forudbetalingen, så tror jeg bare at den annonce ryger i glemmebogen :)

Jeg kontaktede hende via snap og fik at vide, at det var betaling forud.

Min fornemmelser siger mig, at annoncen, der lover temmelig meget, nok er en fælde for at få betaling - og hvem ved - uden at man selv får noget til gengæld ... ud over en lang næse!?

Jeg ville aldrig betale forud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...