Hop til indhold
denunge

Sløv omgang hos Nata, Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/311576

En beretning om en sløv omgang hos den profil som kalder sig for Nata. Det er ved at være noget tid siden at jeg var der, men kan se at annoncen stadig popper op, med samme billede på, så går ud fra at det stadig er samme pige. Og nej, jeg siger ikke hvor i byen at det er, for det skriver de ikke i annoncen - ring, bestil og spørg selv. Priserne står på annoncen.

Nå, men jeg kommer ind - betaling på forskud, og så kan jeg lægge mig til rette på sengen. Pigen kommer ind igen, og er fuldt påklædt, og begynder en laaaang omgang massage på bagsiden. Forholdsvis struktureret, men uden at man tænker wow. Da hun kommer længere ned af kroppen, kommer hun aldrig rigtig for alvor tæt på noget af det sjove. Ingen "utilsigtede" strejf eller andet, men bare lødig massage.

Efter lang tid, vend rundt (for øvrigt uden nogen former for afvaskning eller aftørring), hvorefter massagen fortsætter. På trods af flagstangen giver udslag, fortsætter hun ufortrødent massagen, som om ingenting var hændt.

Overkroppen skulle slet ikke masseres, og pludselig skal vi videre til "Program 2", som jeg ikke skal komme nærmere ind på - men stadig ligeså kedelig og mut, som gennem hele seancen.

Igen - ingen aftørring eller afvask, eller tilbud om bad. Bare "thank you", og så kan man klæde sig på igen.

Konklusion - måske det lettere kan lade sig gøre, efter der blev ryddet ud i en del af de andre steder i byen pga razzia - men hold nu kæft det var en sløv omgang. Uengageret, kedelig og ikke-pirrende massage, og efterfølgende services efter samme bog.

Gentagelsesfare - nae, så skal alt andet i miles omkreds være lukket og slukket for evigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 12 timer siden:

Gentagelsesfare - nae, så skal alt andet i miles omkreds være lukket og slukket for evigt.

Ja, det er desværre tilfældet pt. Der er intet andet i miles omkreds :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Statham skrev, 1 time siden:

Ja, det er desværre tilfældet pt. Der er intet andet i miles omkreds :)

Ja det er ikke godt for serviceniveauet at der ingen konkurrence er for tiden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da utroligt jeg har været sammen med hende mange gange og må sige at jeg har været yderst tilfreds med hende, men måske har hun haft en dårlig dag, kan man da håbe på for jeg har da tænkt mig at komme ved hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudo skrev, for 9 timer siden:

Det lyder da utroligt jeg har været sammen med hende mange gange og må sige at jeg har været yderst tilfreds med hende, men måske har hun haft en dårlig dag, kan man da håbe på for jeg har da tænkt mig at komme ved hende igen 

Det kan måske også afhænge af, hvilke ydelser man køber. Kan være at hun liver mere op, hvis det er en af de dyre ting på programmet, at man betaler for. For der er sikkert ikke meget forskel på 90% produktet - det er kun de sidste 10%, som udgør prisforskellen fra nogle få hundrede kroner til 1000+...

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 6 timer siden:

Det kan måske også afhænge af, hvilke ydelser man køber. Kan være at hun liver mere op, hvis det er en af de dyre ting på programmet, at man betaler for. For der er sikkert ikke meget forskel på 90% produktet - det er kun de sidste 10%, som udgør prisforskellen fra nogle få hundrede kroner til 1000+...

Jeg har også besøgt Nata en del gange, første gang skulle hun lige guides, efterfølgende har hun nærmest ædt mig fra jeg trådte ind af døren, sidste gang hang hun mig om halsen og vi snavede hele vejen op til lejligheden, da vi lukkede døren flåede vi tøjet af hinanden og endte i en stående 69er før vi endte i hendes seng. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...