Hop til indhold
Plaskeren

Den dårlige stime

Recommended Posts

Kender i det, når man kommer ind i en stime af GP besøg der af den ene eller anden grund bare ikke er gode? Den er jeg i i sådan en grad at jeg begynder at få tanker om helt at stoppe med at besøge damer og bruge pengene på noget andet.

Det sidste besøg vil jeg ikke nævne med navn, af forskellige årsager, men jeg blev mødt af den klammeste kattebakke på badeværelset, godt brun og fuld af lort, og pigen måtte holde pause for at tale med sin sags behandler fra kommunen midt i det hele. Ret tragisk og ret komisk. Jeg skulle have løbet da jeg så katte bakken.

Er der andre der har haft katastrofale GP besøg der fik jer til at overveje “karrieren”?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jo kender det godt med at man efter en dårlig oplevelse siger til sig selv, aldrig mere, men efter et stykke tid kan man alligevel ikke lade være og prøver igen  Efter mange år med GP besøg får man også en vis erfaring med at undgå dårlige oplevelser, der er længe siden jeg har haft en dårlig oplevelse, jeg holder mig til nogle få steder hvor jeg ved kvaliteten er i orden, men engang imellem kan man godt blive fristet til at prøve noget nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Måske du skulle være mere kræsen i din søgen tænker jeg, tror vi alle har dårlige oplevelser indimellem, ligesom pigerne også har mindre gode oplevelser med os kunder/mænd indimellem.

Så må vi også bare huske på at langt fra aller piger ikke elsker det de laver og udelukkende går det at nød eller for pengenes skyld udelukkende og det kan godt komme til udtryk indimellem. som du beskriver i din beretning om pigen, kattebakken og sagsbehandleren ...

Ta en lille pause og op på hesten igen når der bliver åbnet mere fra søde og dejlige piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

To af de tre besøg var hos velrenomerede piger, så i kan bande på jeg havde lavet mit forarbejde. Men nogen gange så går det bare ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Plaskeren

Måske det mere er dine valg / research som du skal kigge lidt på? 

Der er langt fra Gina Faith, til en pige med kattebakke :lol:

Alle de glædes piger som jeg har besøgt, har været gode besøg, så ikke noget at sætte en finger på. Men nogle få stykker har jeg syntes meget bedre om end de andre, så dem har jeg selvfølgelig holdt mig til, da det jo sikrer et godt besøg. 

Men vil man altid besøge en ny pige hver gang, og de helst skal være bedre end den forrige, så kan succes raten vel ikke være 100% 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

@Plaskeren

Måske det mere er dine valg / research / 7 sans som du skal kigge lidt på? 

Der er langt fra Gina Faith til en pige med kattebakke :lol:

Alle de glædes piger som jeg har besøgt, har været gode besøg, så ikke noget at sætte en finger på. Men nogle få stykker har jeg syntes meget bedre om end de andre, så dem har jeg selvfølgelig holdt mig til, da det jo sikrer et godt besøg. 

Men vil man altid besøge en ny pige hver gang, og de helst skal være bedre end den forrige, så kan succes raten vel ikke være 100% 

 

Pigen med kattebakken har jeg set en del gange før. En af de andre har mange gode anmeldelser. Og jeg er ikke født i går. Jeg besøger sjældent nye piger, men i disse tider så er der jo ikke så mange der arbejder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg havde et forfærdelig oplevelse for ca. Otte måneder siden. Jeg husker ikke pigens navn . Hun er berømt for at give blowjobs uden kondom og sluge. Mange her på sitet var vildt positive og roste hende til skyerne, så jeg tænkte at hende må jeg da prøve når hun er i byen. Hun var en lille spinkel kvinde med mange tatoveringer og piercinger,sagt lige ud så så hun hærget og udbrændt ud, hvad værre var så var hun meget snakkende på gebrokkent engelsk som var uforståeligt og så lugtede hun af cigaretos. Selve sexakten var noget af det dårligste jeg har oplevet. Det startede med at hun fandt et lyserødt kondom frem som jeg fik bakset på imens hun talte højlydt om et eller andet jeg ikke forstod. Da jeg endnu ikke havde fået udløsning efter sex i diverse positioner var hun nærmest skuffet eller vred, tror hun havde regnet med at slippe for at give det berømte Blow og sluge ohhhh my god! Hun tog kondomet af og jeg foreslog at vi skulle ligge i en 69 er hvilket hun modvilligt gik med til. Hun suttede løs og jeg cummede i munden på hende og hun slugte det og skyllede det ned med vand , det virkede bare så klamt og grimt og forkert. Igen var hun meget snakkende på gebrokkent engelsk. 

P.s. Hun var venlig og ville mig garanteret det bedste ingen tvivl om det. Men hun skulle finde sig et andet arbejde, hun har været i GP branchen alt for længe, det var tydeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 7 minutter siden:

Pigen med kattebakken har jeg set en del gange før. En af de andre har mange gode anmeldelser. Og jeg er ikke født i går. Jeg besøger sjældent nye piger, men i disse tider så er der jo ikke så mange der arbejder. 

Jeg har også besøgt velrenommerede piger, som ikke scorede "10", det kan vel ikke undgås. 

Så må man jo ændre på dine valg eller andet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har også besøgt velrenommerede piger, som ikke scorede "10", det kan vel ikke undgås. 

Så må man jo ændre på dine valg eller andet. 

 

Jeg holder en pause. Venter på at et par specifikke piger kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
BlackStockings skrev, for 2 timer siden:

Måske du skulle være mere kræsen i din søgen tænker jeg, tror vi alle har dårlige oplevelser indimellem, ligesom pigerne også har mindre gode oplevelser med os kunder/mænd indimellem.

Så må vi også bare huske på at langt fra aller piger ikke elsker det de laver og udelukkende går det at nød eller for pengenes skyld udelukkende og det kan godt komme til udtryk indimellem. som du beskriver i din beretning om pigen, kattebakken og sagsbehandleren ...

Ta en lille pause og op på hesten igen når der bliver åbnet mere fra søde og dejlige piger ;)

Var det i et højhus på Frederiksberg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Lasselas skrev, for 9 minutter siden:

Var det i et højhus på Frederiksberg?

??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Jeg har selv gået med de samme tanker.  De sidste 12 måneder har kun haft et rigtigt godt besøg hos en GP.  Har haft 1 eller 2 gennemsnitlige besøg.

Har mange hvor,  jeg har  gået igen med det samme.  Der bliver lovet meget i annoncer, men holder ikke IRL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
BlackStockings skrev, 1 time siden:

??

Beklager, det var egentlig et spørgsmål til plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 5 timer siden:

Kender i det, når man kommer ind i en stime af GP besøg der af den ene eller anden grund bare ikke er gode? Den er jeg i i sådan en grad at jeg begynder at få tanker om helt at stoppe med at besøge damer og bruge pengene på noget andet.

Det sidste besøg vil jeg ikke nævne med navn, af forskellige årsager, men jeg blev mødt af den klammeste kattebakke på badeværelset, godt brun og fuld af lort, og pigen måtte holde pause for at tale med sin sags behandler fra kommunen midt i det hele. Ret tragisk og ret komisk. Jeg skulle have løbet da jeg så katte bakken.

Er der andre der har haft katastrofale GP besøg der fik jer til at overveje “karrieren”?

Besøgte forleden en dame -hun var ret lækker chokolade brun med kæmpe yver -lige som jeg elsker -hun sagde jeg skulle lægge mig på sengen -for hun trængte, at sutte pik -det gjorde jeg så og hun sprang på efter 2 minutter -blev det plask vådt -hun spurgte "kom du?" nej det gjorde jeg så ikke -"så må det havde været mig det kastede op undskyld" -det ligger godtnok en dæmper på liderligheden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 17.3.2021 at 14:32:

kom du?" nej det gjorde jeg så ikke -"så må det havde været mig det kastede op undskyld"

Det vil jeg da kalde at gå all in!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...