shagi69 2 Skrevet 17. Marts, 2021 Er der nogen der kender steder i Egypten hvor man kan have sex for en god pris? Det kunne også være kontakter: et telefonnummer eller en mail hvis det er... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 17. Marts, 2021 Da jeg var der spurgte jeg min guide eller chauffør om piger og det kunne han jo godt skaffe. En lokal arabisk prinsesse som taher tørklædet af foran dig, er altså ikke noget man bør sige nej til..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shagi69 2 Skrevet 17. Marts, 2021 Wow Nice. Har du måske navn eller nr. på den chauffør? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 17. Marts, 2021 shagi69 skrev, 1 time siden: Wow Nice. Har du måske navn eller nr. på den chauffør? Nu ved jeg jo ikke hvor du er i egypten. Men det er et stykke tid siden jeg var der så den kontakt er ikke brugbar. Men ideen im at du lige ser en af dine guides an og ser om han er en frisk type, så spørg ham.dog.... ham jeg benyttede sørgede for en lokal pige og så måtte jeg også betale ham for en tur i kanen med hende også bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg