Hop til indhold
Strejferen

Jessica i Roskilde - betinget godkendt

Recommended Posts

 

Alle stjernerne er i disse restriktive tider gået i stamkunde-mode eller taget hjem, så jeg prøvekørte pr. 21.12.2020 denne nytilkomne fransk/rumænske godte.

Stedet: Perfekt til formålet. Et ubemandet og ugenert motelkomplex i udkanten af Roskilde 150 meter fra en stor motorvejsafkørsel, man kan parkere direkte ved døren.

Pigen: Billederne er ægte. Lille lækker uparfumeret velduftende rødtop på kun 20, der taler et glimrende engelsk.

Sexen:  Hun er omrejsende og er i branchen for pengenes skyld, og har ingen intentioner om at opbygge en karriere her til lands. Typisk GP maskinsex hvor det handler om at få forretningen overstået og kunden ud af døren så hurtigt som muligt.
Gummi på banditten fra start, til trods for at jeg havde efterspurgt økoblæs, men hun gav tydeligt udtryk for at det ikke var til diskussion. Pyt. Derefter fulgte en gennemsnitlig blæser, hvor det trak op at jeg fik lov at styre hendes bevægelser ved et tag i hendes lange røde manke.

Jeg havde en plan om at stifte oralt bekendtskab med hendes allerhelligste, men kunne mærke på attituden at det heller ikke rigtig var en del af pakken. Tryk på pytknappen igen.

Om i standard missionær, og det var til gengæld en rigtig god oplevelse. Stram nok og alligevel god plads, også i dybden. Hun er ikke ømskindet og jeg kunne køre løs så længe jeg kunne holde, hun kan sagtens tåle at få en gedigen omgang p..
Også af de helt store brødre tænker jeg  <_<

Ingen massage eller smalltalk bagefter, men på med kludene og farvel og tobak, mens hun allerede havde gang i en ny SMS korrespondance.

Ræsonnement:  800 spir for at kvarters fornøjelse er måske i underkanten af  hvad man kan kalde ”value for money”, men pigen er faktisk ret sød og viser på ingen måde lede ved hvad hun laver, eller lede ved mænd generelt,  hvilket er meget vigtigt for mig. Hun gider bare ikke rigtig engagere sig.

Som tingene er for tiden, vover jeg alligevel at give hende min anbefaling.

- Strejferen -  

 

Redigeret af Strejferen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...