Hop til indhold
janL

Sweet Karen, nu i Randers, før i Vejle

Recommended Posts

Besøgte hende her i dag:

https://annoncelight.dk/showad/307281

Hun er rigtig sød, billeder ægte måske + 5 år men ikke flere kilo. Som sagt rigtig sød og dejlig kvinde, brysterne står ligeud hvilket undrer mig de må have fået noget hjælp, men det føles ikke sådan. Jeg ville gerne have 1 time med anal, men hun sagde at det ikke var godt med anal i dag, så det måtte jeg undvære. Jeg krøb på alligevel og sexen var rigtig godt, no complaints. Det jeg ikke er helt tilfreds med er at når en GP reklamerer med at hun tilbyder anal, så bør hun altså også stå ved det, men jeg fik god sex i dette tilfælde, men som et princip!!

Stedet i Randers er absolut skod, der var pissekoldt hvilket er nederen når man ligesom skal gøre noget nøgen. Jeg forstår ikke de udlejere der ikke respekterer pigerne og sørger for at de har ordentlige forhold. Udlejerne får sikkert en god pris for skodsteder der ikke kan bruges til andet. Stedet ligger udenfor byen og man skal op af en lang grusvej og det er jo lidt sjovt at man lige møder næste eller forrige kunde på vejen. Jeg hilste bare, vi har jo ligesom et eller andet fælles.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin og velskrevet anmeldelse :)

Jeg kan godt følge dig i at det var træls at gå glip af anal, men jeg vil alligevel rose pigen, det er flot at hun siger at det anale ikke dur idag og ikke bare tager pengene og så siger det bagefter eller siger fra efter 2 min bagdørs hygge. 

Det giver dig mulighed for at have det til gode til næste gang og du havde mulighed for at gå igen og finde en anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kun gode minder med en pige der hed Karen, så bare navnet vækker glæde og begejstring.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håbet skrev, for 3 minutter siden:

Rigtig flot pige... 

Hvilken nationalitet er hun?

Oprindeligt Venezuela, men bosat i Spanien. Ja og hun har det der latina "Coca Cola body" som jeg bare elsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en snak med Karen efter min anmeldelse og hun siger at jeg jo blot skulle have spurgt efter anal da jeg bestilte tid. Fair nok, hun havde bare en dag med lidt maveproblemer og så har har man jo nok ikke så meget lyst til at få noget op bagi. Så, Karen er helt med på anal hvis det er aftalt på forhånd og hun er klar til det nu. Og så nævnte hun også at der er kommet varme på i huset, så skulle det også være i orden. Så drenge skynd jer at få lavet en fræk aftale med Karen, det vil i ikke fortryde. Som sagt så er hun rigtig sød og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fixede varmen, som er en gasbrænder, derudover er der en brændeovn i stuen. Enig i at udlejer burde hjælpe pigerne lidt mere. Kan forøvrigt anbefale Karen, lækkert BJ og god sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

janL skrev, den 16.3.2021 at 19:56:

Besøgte hende her i dag:

https://annoncelight.dk/showad/307281

Hun er rigtig sød, billeder ægte måske + 5 år men ikke flere kilo. Som sagt rigtig sød og dejlig kvinde, brysterne står ligeud hvilket undrer mig de må have fået noget hjælp, men det føles ikke sådan. Jeg ville gerne have 1 time med anal, men hun sagde at det ikke var godt med anal i dag, så det måtte jeg undvære. Jeg krøb på alligevel og sexen var rigtig godt, no complaints. Det jeg ikke er helt tilfreds med er at når en GP reklamerer med at hun tilbyder anal, så bør hun altså også stå ved det, men jeg fik god sex i dette tilfælde, men som et princip!!

Stedet i Randers er absolut skod, der var pissekoldt hvilket er nederen når man ligesom skal gøre noget nøgen. Jeg forstår ikke de udlejere der ikke respekterer pigerne og sørger for at de har ordentlige forhold. Udlejerne får sikkert en god pris for skodsteder der ikke kan bruges til andet. Stedet ligger udenfor byen og man skal op af en lang grusvej og det er jo lidt sjovt at man lige møder næste eller forrige kunde på vejen. Jeg hilste bare, vi har jo ligesom et eller andet fælles.

Har været på adressen tror jeg

Er grusvejen derud stadig lige så hullet som en si så man skal køre ekstremt langsomt 

så man ikke skader sin undervognen bilen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...