Hop til indhold
Spir

Kender i hende Isa fra Møborg 7660

Recommended Posts

Orladrengen skrev, den 16.3.2021 at 16:42:

Møborg :?: Høhø

enig :) Jeg skreg også af grin da jeg så det.... Det er nok det mest upassende stednavn for en bordelby ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spir skrev, den 16.3.2021 at 16:20:

Er der nogle herinde, der har været forbi Isa fra Møborg og kan dele nogen erfaring, omkring hende

Link https://annoncelight.dk/showad/292439

Er der ikke nogen herinde, der har været forbi Isa, og kan fortælle lidt om hende.

Hun har være i Esbjerg i en periode og er nu i Moborg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt hende i Møborg for nogle måneder siden. Det er i et gammelt forfaldent hus udenfor landsbyen. Det burde være revet ned forlængst. Men det er hende på billederne som du møder. Hun er sød og giver god professionel service. Hun giver det som står i annonce og der er ikke pyntet på billederne. En anelse professionel og mekanisk, men okay oplevelse. Hun er fra et af de baltiske lande, men taler perfekt engelsk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i Esbjerg. Virkelig sød og venlig og bestemt. Hun er en kraftig pige uden at være fed. Udmærket sex , blow uden og alt det andet licking i forskellige positioner , sig hvad du ønsker , hun er ikke sart. Positiv oplevelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 7 timer siden:

Besøgte hende i Esbjerg. Virkelig sød og venlig og bestemt. Hun er en kraftig pige uden at være fed. Udmærket sex , blow uden og alt det andet licking i forskellige positioner , sig hvad du ønsker , hun er ikke sart. Positiv oplevelse .

Har også prøvet hendes blowjob

sammen med Joanna 

jeg bryder mig ikke om hende

meget arrogant 

men sut det kan hun :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, den 17.8.2021 at 09:59:

Hej

Jeg har besøgt hende i Møborg for nogle måneder siden. Det er i et gammelt forfaldent hus udenfor landsbyen. Det burde være revet ned forlængst. Men det er hende på billederne som du møder. Hun er sød og giver god professionel service. Hun giver det som står i annonce og der er ikke pyntet på billederne. En anelse professionel og mekanisk, men okay oplevelse. Hun er fra et af de baltiske lande, men taler perfekt engelsk.

 

Hvor langt ude fra landsbyen og hvilken ende af byen og er det her den samme Issa

https://annoncelight.dk/showad/329341

Redigeret af Niceguy77

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...