Hop til indhold

Polsk videobabe

Featured Replies

Skrevet

Måske lidt i kanten af topic, men https://sugardaters.com/da/profile/nQRw7NmdzB har jeg haft meget fornøjelse af under Corona.

For 200 Pln (325dkk) laver hun 10 minutters video efter dine anvisninger, og hun er fucking fræk.

Jeg har brugt Whatsapp og Paypal, men første kontakt er på Sugardaters

Skrevet

Ok, så man skal først betale flere hundrede kr. for at komme på sugardaters for at få kontaktnummeret til hende? Lyder som en god deal :-) 

Hvad med at få pigen til at Oprette en gratis annonce på ex. AL - du kunne hjælpe hende - og så poste linket til annoncen her? 

Skrevet
  • Author
lurik skrev, for 9 minutter siden:

Ok, så man skal først betale flere hundrede kr. for at komme på sugardaters for at få kontaktnummeret til hende? Lyder som en god deal :-) 

Hvad med at få pigen til at Oprette en gratis annonce på ex. AL - du kunne hjælpe hende - og så poste linket til annoncen her? 

Hun er absolut amatør. Det der lyder en anelse for professionelt.

Hvis du er til sugardating, er du vel også medlem?

Men send mig dine kontaktoplysninger i en pb, så skal jeg sørge for hun får dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.