Fiesta 68 Skrevet 16. Marts, 2021 Måske lidt i kanten af topic, men https://sugardaters.com/da/profile/nQRw7NmdzB har jeg haft meget fornøjelse af under Corona. For 200 Pln (325dkk) laver hun 10 minutters video efter dine anvisninger, og hun er fucking fræk. Jeg har brugt Whatsapp og Paypal, men første kontakt er på Sugardaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 16. Marts, 2021 Ok, så man skal først betale flere hundrede kr. for at komme på sugardaters for at få kontaktnummeret til hende? Lyder som en god deal Hvad med at få pigen til at Oprette en gratis annonce på ex. AL - du kunne hjælpe hende - og så poste linket til annoncen her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 16. Marts, 2021 lurik skrev, for 9 minutter siden: Ok, så man skal først betale flere hundrede kr. for at komme på sugardaters for at få kontaktnummeret til hende? Lyder som en god deal Hvad med at få pigen til at Oprette en gratis annonce på ex. AL - du kunne hjælpe hende - og så poste linket til annoncen her? Hun er absolut amatør. Det der lyder en anelse for professionelt. Hvis du er til sugardating, er du vel også medlem? Men send mig dine kontaktoplysninger i en pb, så skal jeg sørge for hun får dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg