Hop til indhold

Forførende sensuel asiatisk studine

Featured Replies

Skrevet

God dag til godt folket =)

Jeg ville lige hører om der er nogen her inden, der har været forbi denne lille sag og kan fortælle om det er et "no go" eller ej.

Kunne ikke lige finde billederne andre steder, men tænkte lige at jeg ville forhører mig, inden jeg giver mig for meget i kast.

på forhånd tak

Prins Albert

Skrevet
Prins_Albert skrev, 1 time siden:

God dag til godt folket =)

Jeg ville lige hører om der er nogen her inden, der har været forbi denne lille sag og kan fortælle om det er et "no go" eller ej.

Kunne ikke lige finde billederne andre steder, men tænkte lige at jeg ville forhører mig, inden jeg giver mig for meget i kast.

på forhånd tak

Prins Albert

Den forførende sensuelle asiatiske studine hedder Sara23, og det har hun gjort i en årrække, og det har hendes billeder også.

Skrevet
Prins_Albert skrev, for 2 timer siden:

Tak for input. Lyder lidt som om det ikke helt er up to date så.

Billederne siger heller ikke så meget - men det lyder da som en pige, der hved hvad hun laver og forstår at give fuld valuta for pengene ;-)

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

ja, det var den søgning jeg lavede efter Benjamin gav mig navnet. Og bare i toppen var der et indlæg fra 2014, så hvis hun var Sara23 der og vi går ud fra at 23 er alder. Så er hun nok ikke det længere, ej heller en studine.

• 2 years later...
Skrevet

Sara23 er et navn Sensuelle Sara snuppede fra en anden pige- det er to forskellige piger, der er snakke om. Men ja- super forvirrende og underligt

Skrevet

Er det ikke hende der arbejdede for SG for nok 6-7 år siden? Syntes jeg kan genkende billederne.

Redigeret af OleV

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af at have besøg af hende for nogle år siden og var meget tilfreds: 

Skrevet
Sara:) skrev, den 2.7.2023 at 00:54:

Sara23 er et navn Sensuelle Sara snuppede fra en anden pige- det er to forskellige piger, der er snakke om. Men ja- super forvirrende og underligt

Altid godt at genoplive en to år gammel tråd. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.