Hop til indhold
Prins_Albert

Forførende sensuel asiatisk studine

Recommended Posts

God dag til godt folket =)

Jeg ville lige hører om der er nogen her inden, der har været forbi denne lille sag og kan fortælle om det er et "no go" eller ej.

Kunne ikke lige finde billederne andre steder, men tænkte lige at jeg ville forhører mig, inden jeg giver mig for meget i kast.

på forhånd tak

Prins Albert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prins_Albert skrev, 1 time siden:

God dag til godt folket =)

Jeg ville lige hører om der er nogen her inden, der har været forbi denne lille sag og kan fortælle om det er et "no go" eller ej.

Kunne ikke lige finde billederne andre steder, men tænkte lige at jeg ville forhører mig, inden jeg giver mig for meget i kast.

på forhånd tak

Prins Albert

Den forførende sensuelle asiatiske studine hedder Sara23, og det har hun gjort i en årrække, og det har hendes billeder også.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prins_Albert skrev, for 2 timer siden:

Tak for input. Lyder lidt som om det ikke helt er up to date så.

Billederne siger heller ikke så meget - men det lyder da som en pige, der hved hvad hun laver og forstår at give fuld valuta for pengene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara:)

Sara23 er et navn Sensuelle Sara snuppede fra en anden pige- det er to forskellige piger, der er snakke om. Men ja- super forvirrende og underligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke hende der arbejdede for SG for nok 6-7 år siden? Syntes jeg kan genkende billederne.

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara:) skrev, den 2.7.2023 at 00:54:

Sara23 er et navn Sensuelle Sara snuppede fra en anden pige- det er to forskellige piger, der er snakke om. Men ja- super forvirrende og underligt

Altid godt at genoplive en to år gammel tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...