Hop til indhold

Lotte Århus (annnoncelight)

Featured Replies

Skrevet

besøgte Lotte 21 år fra Århus for lidt tid siden..

Super flot ansigt og pige, men blev dog lidt utryg ved mange pletter på kroppen, som dog siges at være solpletter?..

Jeg bestilte halvtime med blid og det blev til 2 stillinger og desvære ingen blow, ved ikke om det ikke mer med i blid ?

Pigen på billeder har ingen tatto på skuldrene, men det havde hendejeg mødte så ved kke om billeder er af pigen :)

Men smuk var hun, virkede dog ikke til at nyde :( Det var på sofa og med kedelig tv i bagrunden..

men med udseende kunne jeg da nok fristes igen

Skrevet

Citat

Super flot ansigt og pige, men blev dog lidt utryg ved mange pletter på kroppen, som dog siges at være solpletter?..

Jeg bestilte halvtime med blid og det blev til 2 stillinger og desvære ingen blow, ved ikke om det ikke mer med i blid ?

Pigen på billeder har ingen tatto på skuldrene, men det havde hendejeg mødte så ved kke om billeder er af pigen :)

Citat slut

Der er mange der har anormaliteter rent hudmæssigt ( det er jo iøvrigt kroppens største organ) - vi ser bare efterhånden mest fotoshoppede billeder i alle reklamer hvor huden er gjort mere ensartet.

Rigtig mange arbejdende piger vælger at få sløret taatoveringerne - af hensyn til deres privatliv - tattoos er jo næsten så forskellige som fingeraftryk :)

Blow hører vist med til normalrepetoiret,,,

Skrevet

Jeg har været så heldig at besøge Lotte i Aalborg - og hende jeg besøgt er med garanti hende på billederne! Jeg vil give dig ret i, at hun faktisk er temmelig smuk! Jeg tror egentlig også hun var en anelse mere trimmet end hun er på billederne!

Brysterne var måske i den store ende ift. det jeg godt kan lide - men hun havde piercing i det ene bryst... frækt!

I min halve time var vi godt nok omkring mange stillinger - og en smule fransk dog med kondom - jeg har siden i hendes profil kunnet læse, at hun helst kun giver superfransk!

Tatoveringen må være helt ny, for sådan en havde hun ikke, da jeg besøgte hende for et par måneder siden!

Jeg skal møde hende igen, når hendes kalender i Aalborg passer sammen med min :)

Skrevet
  • Author

jeps hendes annnoce :)

Ja der var pircing i bryst ;) Og super flot pige..

Meen kan da godt være man skal betale fuld pris og prøve med blow uden gummi og kys.. sker der ikke mere der følger jeg mig nok lidt snydt :(

Men kan godt være tussen er ny, det tør jeg ikke sige ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

jeps hendes annnoce :)

Ja der var pircing i bryst ;) Og super flot pige..

Meen kan da godt være man skal betale fuld pris og prøve med blow uden gummi og kys.. sker der ikke mere der følger jeg mig nok lidt snydt :(

Men kan godt være tussen er ny, det tør jeg ikke sige ;)

Hun tager skuddet i munden eller ansigt (jeg fik det tilbudt, valgfrit).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.