Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg har desværre haft lidt af en elendig oplevelse, som jeg føler mig nødsaget til at dele.

 

Jeg havde en aftale med en Thaipige i Skive i dag kl. 21.00. Kontakten gik som smurt og i løbet af få minutter var der en aftale på plads via sms.

Jeg har ca. 45 minutter til stedet, hvortil jeg ankommer 7-8 minutter inden aftalte tid. Jeg parkerer bilen lidt væk fra huset og skriver en besked til pigen, om at jeg er der om 5 minutter. Herfra går det så galt.

Jeg får intet svar, men fair nok, der er heller intet krav om, at hun skal svare på denne besked. Jeg går mod huset og kan se, at der holder en bil lige udenfor. Jeg når at tænke, at der måske er en kunde derinde, men tænker samtidig, at det jo sagtens kan være thaipigens bil. Jeg ringer på døren, men ingen åbner. 1 minut senere ringer jeg på igen, men ligeledes ingen åbner. Efter at have ventet udenfor i 3-4 minutter går jeg lidt væk fra huset og skriver en besked til pigen om, at jeg ringer på, men ingen åbner. Jeg får intet svar. Jeg går hen imod min bil igen, da det er rimelig koldt udenfor, og kan så pludselig høre, at der er en dør fra huset der åbner, og en bil der starter og kører væk derfra.

 

Jeg kan så godt regne ud, at det er en kunde, der lige er blevet færdig og smutter. Fair nok, tidsplanen er smuttet med 10 minutter - intet problem, det sker jo. Jeg skriver derfor igen til pigen og gør opmærksom på, at jeg stadig venter udenfor, men igen intet svar. Jeg giver hende 10 minutter og skriver igen til hende og ringer, men fortsat intet svar.

 

Jeg vælger derfor at gå hen til huset og ringe på døren igen, da vi jo havde en aftale. 10-15 sekunder efter jeg ringede på, er der en stemme på den anden side af døren, der småråber "Hello, we closed". 

 

Fedt at de har lukket, kl. 21.20, når vi havde en aftale kl. 21 - og jeg var der til tiden. Og endnu mere fedt, at der i annoncen står, at der er åbent til kl. 24.

 

https://annoncelight.dk/showad/298401

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er forblændet af penge og fuldstændig ligeglad med div. Aftaler

har været der en gang og der skulle jeg så betale mere end det aftalte fordi jeg kun ville ha massage.... det bliver et NEVER EVER herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Comp skrev, den 23.3.2021 at 01:45:

link ?

Nederst i anmeldelsen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...