Hop til indhold

Recommended Posts

Min erfaring er, at når de ikke har været på i over en måned (som Sweetvictory), så bliver det op ad bakke.... der er lang vej til at ende i kanen ;-) men hun ser da absolut sprød ud! Skriv endelig, hvis du får kontakt - kunne være interessant at høre, hvad hun er til osv. 

/Naughty

Redigeret af NaughtyGuyDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poulhansen1984 skrev, den 15.3.2021 at 19:09:

Hej er der nogen der kender noget til SB'en Sweetvictory i KBH? Fx om hun er til hurtige møder og ca. pris. Syntes hun ser ret spændende ud...

Link:

https://sugardaters.com/da/profile/OLZBK1gPWq

På den der måde kan du godt glemme at få en aftale. Pigen har ikke været på en måned og har formentlig bare være på nogle få dage af ren nysgerrighed. 

Hvis du skriver til 50 unge piger får du måske held med en enkelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 17 timer siden:

På den der måde kan du godt glemme at få en aftale. Pigen har ikke været på en måned og har formentlig bare være på nogle få dage af ren nysgerrighed. 

Hvis du skriver til 50 unge piger får du måske held med en enkelt. 

Der er min erfaring altså en anden - jeg får svar i ca. 50% af tilfældene.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 22 timer siden:

Der er min erfaring altså en anden - jeg får svar i ca. 50% af tilfældene.... 

Ja, jeg får svar i 150% tilfældende!! faktisk så er der flere 18-20 årige piger, som vil betale mig for at jeg møder op og gennemknepper dem, og helst uden kondom og med ønsket om at jeg sprøjter dybt oppe i missen - og helst 2 gange :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, 1 time siden:

Ja, jeg får svar i 150% tilfældende!! faktisk så er der flere 18-20 årige piger, som vil betale mig for at jeg møder op og gennemknepper dem, og helst uden kondom og med ønsket om at jeg sprøjter dybt oppe i missen - og helst 2 gange :D 

Det er PRÆCIS det, der sker for mig..... Det kan da ikke være tilfældigt?? :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poulhansen1984 skrev, for 14 timer siden:

Topdaddy og naughtyguydk er i ærlige når i siger i har så meget succes med sugardating? Hvis det er sandt hvorfor tror i i får så meget succes i forhold til andre? 

Jeg er ret sikker på du skal ligge en hel del sarcasme til deres svar ;)

Mine erfaringer er at hvis man indleder en samtale på ordentlig vis og skriver ordentligt og aller vigtigt acceptere et nej tak, så får man svar på ca. 33% af dem men skriver til, ud af dem er der nok en 33% der kunne tænke sig at mødes.

Husk på at ligesom du kan tillade dig at være selectiv i hvem du skriver til kan pigerne også være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poulhansen1984 skrev, den 18.3.2021 at 21:03:

Topdaddy og naughtyguydk er i ærlige når i siger i har så meget succes med sugardating? Hvis det er sandt hvorfor tror i i får så meget succes i forhold til andre? 

Jeg synes faktisk, at jeg har en pænt høj hitrate ift. at få svar - måske et sted mellem hver 3. og hver 2. der faktisk svarer. Ved ikke om det er en opskrift på succes - men jeg åbner altid for mit private billede - skriver pænt og ordentligt - fortæller, hvad jeg er på udkig efter (og her tænker jeg ikke, at man har høj hitrate, hvis man skriver "en nat med sex for 2000...." - men måske lidt mere om hvilken type kvinde man er på udkig efter. Dernæst skal ens profil velsagtens også skrive lidt om, hvad en kvinde kan forvente af en date med dig... 

Høj hitrate på svar på beskeder er jo ikke lig med at jeg bare laver frække møder i ét væk - langt fra. Ofte finder man ud af i dialogen, at vi ikke er på udkig efter det samme - eller forventningerne er for langt fra hinanden. 

Håber det giver mening - ellers skriv PB

/Naughty

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poulhansen1984 skrev, den 18.3.2021 at 22:03:

Topdaddy og naughtyguydk er i ærlige når i siger i har så meget succes med sugardating? Hvis det er sandt hvorfor tror i i får så meget succes i forhold til andre? 

Absolut ikke, min besked var ren spas :D (Bemærk jeg skrev "150%" det er lidt svært at kommer over 100% ;) )

Jeg har dog høj svar-rate på scammere og fakere som gerne vil have mig over på snap, så jeg kan betale 1000 vis af kroner for deres fake videoer og billeder....

Har dog lige fået et kemi-møde i stand med en sød 26årige Kbh pige, som insisterede på et kemimøde først, bare en gåtur i indre by, og det er heldigvis en helt anden snak. Jeg har gjort det klart fra starten af at jeg ikke betaler for kemimøder og den er hun ok med. Så det er lidt spændende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...