Hop til indhold
Guest Nemtøs

Vil en dansetrusse tænde dig?

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  kan  ikke  blive  enig  med  mig  selv  om  den  er  fræk  irl,  eller  om  det  bare  er  fantasien  der  spiller  mig  et  puds. 

Lad  mig  høre  jeres  mening  - tak 

Her  er  beskrivelsen  af  den 

kmafrwygru14tq245hb.png

Beskrivelse

Det perfekte fetish outfit…
Denne sorte latex dansetrusse til kvinder er lige det der sætter prikken over i’et ved enhver fræk fetish sexleg. Ikke alene har trussen et hul til penis, den har simpelthen et indvendigt sleeve, hvor manden kan indføre sin penis. Man kan faktisk sige, at trussen har et indbygget latex-kondom. Med disse trusser er der virkelig lagt op til en anderledes og helt igennem fræk fetish oplevelse.

Til alle fetish elsker…
Alle par der tænder på fetish bør skaffe sådan et par frække dansetrusser til kvinden i forholdet. Ikke blot ser de voldsomt frække ud, men de giver også jer som par mulighed for at udforske og eksperimentere med nye sexlege.

20210315_112133.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nem

Personligt vil jeg foretrække at være sammen med en kvinde uden nogen form for trusser så jeg kan både se- føle og fuldt ud nyde min partner - for mig vil de bare være i vejen. Den trusse på billedet er ikke det mindste sexet.

Kærlig hilsen Booob :) <3 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se den frække ide, og muligvis en del flere. Der findes latex heldragter i mange udformninger med indbyggede kondomer hvis det skal ganges lidt op. Jeg ville synes det var enormt frækt at hende jeg var sammen med på den måde var blevet forvandlet til en sexdukke.

condomcatsuitp.jpg26.jpg

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
booob skrev, for 1 minut siden:

Hej Nem

Personligt vil jeg foretrække at være sammen med en kvinde uden nogen form for trusser så jeg kan både se- føle og fuldt ud nyde min partner - for mig vil de bare være i vejen. Den trusse på billedet er ikke det mindste sexet.

Kærlig hilsen Booob :) <3 ;)

Tak  for  et  ærligt  svar.

Ja  jeg  tænker  også  hudkontakten  mister  man  lidt,  men  det  der  pirre  er  at  man  ligesom  er  et  hylster.

Jeg  er  vild  med  retro  undertøj, så  jeg  synes  trusserne  er  sexet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede at en "dansetrusse" var et par latex trusser med en indvendig dildo, så når hun tog trussen på fik hun også dildo'en op i sig. Hende jeg gav den fortalte at det tændte hende meget og var bedere end kugler på snor, som man satte op.

De gik dog i stykker efter at være brugt 4-5 gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Tak  for  et  ærligt  svar.

Ja  jeg  tænker  også  hudkontakten  mister  man  lidt,  men  det  der  pirre  er  at  man  ligesom  er  et  hylster.

Jeg  er  vild  med  retro  undertøj, så  jeg  synes  trusserne  er  sexet 

Du vil se dejlig fræk ud i latex, eller retro trusser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Jeg troede at en "dansetrusse" var et par latex trusser med en indvendig dildo, så når hun tog trussen på fik hun også dildo'en op i sig. Hende jeg gav den fortalte at det tændte hende meget og var bedere end kugler på snor, som man satte op.

De gik dog i stykker efter at være brugt 4-5 gange.

Der  findes  også  latex  trusser  med  indbygget  dildo. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Der  findes  også  latex  trusser  med  indbygget  dildo. 

Jeg har en latex trusse uden indbygget dildo, men noget andet der hænger ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu spørger du direkte om vores mening, kære @Nemtøs, og så er der jo ingen grund til at pakke svaret ind. Jeg er helt på linje med @booob og finder ikke trussen sexet overhovedet. Det hænger nok sammen med, at jeg heller ikke deler din passion for retro-undertøj.

Nu tænder vi jo ikke alle sammen på de samme ting, og jeg vil da tro, at en vis andel af dine gæster nok skal synes om trussen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart nej - finder at modellen skjuler for meget med besværlig adgang til herlighederne. Kan ej heller forliges med tanken om "knalderi" i et indført hylster. Tror at intimitet og nærhed fordufter. 

Finder, dog uden nogen videre erfaring IRL, at en tætsiddende bundløs latextrusse har  potentiale. Pirrende for kvinden med den tætte hudkontakt med synlige fristende åbninger for manden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes den er fræk , bare tanken om at man kommer op i noget latex i stedet for fissen er da frækt....køb den!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 14 minutter siden:

Jeg syntes den er fræk , bare tanken om at man kommer op i noget latex i stedet for fissen er da frækt....køb den!

 

@Nemtøs husl at informere når du har købt den, så den kan afprøves frække tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

HaHa, dansetrusse, det ligner noget min mormor ville synes er gammeldags. 
Men en tøs der er klar en forkælelsestur bag i en varevogn, det vil helt bestemt tænde mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JJOH skrev, for 2 timer siden:

HaHa, dansetrusse, det ligner noget min mormor ville synes er gammeldags. 
Men en tøs der er klar en forkælelsestur bag i en varevogn, det vil helt bestemt tænde mig. 

Varevogns sex  er frækt, det  kan  vi  kun  være  enige  i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Manden46 skrev, for 1 time siden:

Altså nemtøs. Du skulle lave dig en Onlyfans konti har i Coronatiden

Siger  du  at  jeg  fylder  for  meget  herinde  :-) :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Siger  du  at  jeg  fylder  for  meget  herinde  :-) :-) :-)

Jeg tror du er en fræk kvinde, der fylder lige det du skal:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk det lyder som et meget frækt alternativ. Spørgsmålet er om virkeligheden kan leve op til det. Skal vi købe et par og prøve det af sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Siger  du  at  jeg  fylder  for  meget  herinde  :-) :-) :-)

Jeg synes bare du skal give den gas. Håber det er ok at jeg lader mig inspirere til det jeg selv lægger op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes bare du skal give den gas. Håber det er ok at jeg lader mig inspirere til det jeg selv lægger op. 

Ja da jeg bliver da også meget inspireret af denne tråd, ikke mindst hvad den frække @nemtøs finder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 30 minutter siden:

Jeg synes bare du skal give den gas. Håber det er ok at jeg lader mig inspirere til det jeg selv lægger op. 

Tak,  jeg  nyder  de  fleste  af  dine  bidrag, og  andre  prikker  til  mine  grænser. 

Det  er  sådan  det  skal  være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, 1 time siden:

Jeg synes faktisk det lyder som et meget frækt alternativ. Spørgsmålet er om virkeligheden kan leve op til det. Skal vi købe et par og prøve det af sammen?

Ja  for  pokker,  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Siger  du  at  jeg  fylder  for  meget  herinde  :-) :-) :-)

Nej Bestemt ikke.

Jeg ville se mere af dig end man kan og må herinde.

Deraf Onlyfans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Manden46 skrev, for 5 timer siden:

Nej Bestemt ikke.

Jeg ville se mere af dig end man kan og må herinde.

Deraf Onlyfans

Uden  at  have  sat  mig  ind  i begrebet  onlyfans  lyder  som  som  noget  digitalt  og  betaling,  det  er  ikke  lige  mig. 

Men  jeg  er  da  super  glad  for  at  du  har  lyst  til  mere  af  mig. Tak  for  det  <3

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nem, 

Jeg er helt med dig på retro trussen, skal være så jeg kan tage den af og nyde din skønne mis. 
Håber at få lov til det en dag :x

kh Bobo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...