Hop til indhold
KimLL

Sugardating sites med profilbilleder

Recommended Posts

Lige et spørgsmål,

Jeg er yderst interesseret i Sugardating som "Sugardaddy", men det som fraholder mig, er at det kræver et profilbillede. Jeg vil helst, af familiær årsager, ikke have et billede af mig selv på disse sites.
Hvad gør I andre, som ikke ønsker jeres billede på diverse sites?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan fuldt ud følge dig. 
Jeg ville starte her Link og finde et billede der. 

Når du så kontakter piger derinde kan du jo bare vedhæfte dit rigtige billede med mailen. 

Jeg ville hellere aldrig bare lade mit billede være offentligt, hvis det er det som kræves derinde(aner det ikke har ikke været på). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Min erfaring med Sugardating er ( og det fortæller pigerne mig ) at de ikke gider profiler uden billeder, da der er ligeså mange fake mænd som piger .

At vedhæfte et billede med er heller ikke optimalt, da mange af dem får spandevis af mails og slet ikke har tid til at åbne post.

Jeg har billede på og er ikke svært at skabe kontakt .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden:

Du skal ikke have et profil billede, du kan godt nøjes med private billeder som du så kan åbne for.

Alt efter hvilket site du benytter

Det er rigtigt, men chancen for kontakt er meget større med profil billede på .

Mange piger har valgt profiler fra uden profil billede på søgefunktion ( sugardaters ) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på SUGARDATERS i ca 1/2 år, jeg har ikke profil billed, men et privat billed som jeg åbner for pigen hvis jeg føler hun er seriøs, Jeg har mødt 12 piger og haft nogle fantastiske oplevelser og ser 2 fast. Men ja jeg skal skrive til en del før der er bid.

Redigeret af junglebøffen
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
lckc skrev, for 3 timer siden:

Kan fuldt ud følge dig. 
Jeg ville starte her Link og finde et billede der. 

Når du så kontakter piger derinde kan du jo bare vedhæfte dit rigtige billede med mailen. 

Jeg ville hellere aldrig bare lade mit billede være offentligt, hvis det er det som kræves derinde(aner det ikke har ikke været på). 

Hvad er det de fleste her brokker sig over inklusiv mig selv, er piger der bruger fake billed, så det ville være dobbeltmoralsk at bruge fake billed selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvis man vil stå ved hvorfor man bruger købesex ( det gør jeg), så er det vel bare på med et billede. 
Hvis det er fordi familien ikke må vide, så lever man på en løgn. Så er det svært at navigere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...