Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Ninas Wellness i Hellerup den anden dag. Super massage af meget køn og kompetent dame. Desværre var der ikke noget ekstra, men massagen var absolut i top.

Skrevet

Var forbi Ninas Wellness i Hellerup den anden dag. Super massage af meget køn og kompetent dame. Desværre var der ikke noget ekstra, men massagen var absolut i top.

Ninas Wellness.

Hvilken type massage fik du?

Jeg har nogle udfordringer med mine rygmuskler, der gør lidt knuder i øjeblikket og de trænger til at blive løst op .- var det DEN slags massage eller var det blot "behagelighedsmassage"?

Skrevet

Hende til højre på billederne - er det Nina, for hun ser godt nok sød ud. Spurgte du til "extra" og hun svarede nej eller hvordan ?

Skrevet
  • Author

Det var en rigtig god massage en blanding mellem hård og blød. De er dygtige til at massere. Jeg spurgte ikke til ekstra det lå i luften at det ikke er en del af konceptet. Beholdt også underbukserne på under massagen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.