Hop til indhold
lille_peter

Den røde lampe slukkes i Danmarks ældste bordel: Ikke mere købesex i nummer 6

Recommended Posts

Meget sjovt at læse.

Men også mange udokumenterede fordomme over for "de andre": udlænding, dem som dyrker analsex og i det hele taget dem som ikke lige er på det bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silje er en super dejlig tøs...

"Hun har ingen kæreste for tiden, men har som mange af hendes kolleger prøvet at blive forelsket i en kunde. Det ender altid galt."

Jeg har været forelsket i Silje rigtigt mange gange og er det nok stadig, men holder mig bevist tilbage - kunne besøge hende hver dag - hun har bare en personlighed, nærvær, indlevelse, intimitet, og en hel masse andre ting, jeg slet ikke kan huske. 
Hun skriver at hun har gæster på over 80 år og det forstår jeg godt, fordi hun er pisse god til at takle det hele og håber bare hun bliver ved, også når jeg er over 80..

Glemmer aldrig mit første besøg med hende i Slagelse.. eller seneste for xx måneder siden (xx på grund af Corona) - glemmer ikke hvordan hun har fået mine følelser helt derud hvor en glædespige slet ikke kunne bringe dem.. Silje du er dejlig - jeg håber ikke du er blevet tvunget til at afgive Olaf Ryes Gade 6, men at det er af egen fri vilje 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 1 time siden:

Silje er en super dejlig tøs...

"Hun har ingen kæreste for tiden, men har som mange af hendes kolleger prøvet at blive forelsket i en kunde. Det ender altid galt."

Jeg har været forelsket i Silje rigtigt mange gange og er det nok stadig, men holder mig bevist tilbage - kunne besøge hende hver dag - hun har bare en personlighed, nærvær, indlevelse, intimitet, og en hel masse andre ting, jeg slet ikke kan huske. 
Hun skriver at hun har gæster på over 80 år og det forstår jeg godt, fordi hun er pisse god til at takle det hele og håber bare hun bliver ved, også når jeg er over 80..

Glemmer aldrig mit første besøg med hende i Slagelse.. eller seneste for xx måneder siden (xx på grund af Corona) - glemmer ikke hvordan hun har fået mine følelser helt derud hvor en glædespige slet ikke kunne bringe dem.. Silje du er dejlig - jeg håber ikke du er blevet tvunget til at afgive Olaf Ryes Gade 6, men at det er af egen fri vilje 

Kan du linke til hendes annonce, er egentlig bare nysgerrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
morpion skrev, for 8 timer siden:
morpion skrev, for 8 timer siden:

Den røde lampe slukkes i Danmarks ældste bordel: Ikke mere købesex i nummer 6

Efter 46 år med bordel på samme adresse slutter en epoke søndag, hvor bordelmutter Silje afleverer nøglen til Olaf Ryes Gade 6.

Jeg glæder mig altid til at skulle på arbejde, fordi jeg kobler af. Men jeg ved også, hvor min grænse går. Jeg kan maksimalt arbejde fire dage i træk, og jeg tager aldrig flere end 12 gæster på en vagt. Hvis jeg gør det, lukker jeg simpelthen til forneden.

Jeg troede at jeg efter et år på dette forum ikke længere kunne blive overrasket. Der tog jeg fejl.

Silje udtaler at hun max. tager 12 kunder pr. vagt. Imponerende. Nej, men chokerende mange for undertegnede. Er jeg for sart?  Og er haglbygen på vej fra medlemmerne her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

GPere på 73-86? GYS GP må stå for gamle prostituerede og ikke glædes PIGER.

Jeg håber ikke, at mit lokale supermarked har samme afslappede holdning til datomærkning :-)

Men jeg forstår udmærket at pigerne ikke skriver deres rigtige alder (Jennifer@romantica er en af de få undtagelser) og at de gerne vil fremstå s attraktive som muligt.

Men 18 år ! Det ville jeg  ikke forvente selv  en brugtvognsforhandler kunne finde på !

@SANOOK 12 kunder pr vagt lyder godt nok som meget, jeg har læst indlæg fra populære og lækre piger, hvor de skriver at4-6 gæster normalen på en god dag?

Men ok hvis de fleste af de 12 gæster bare vil ligge i ske, er det vel ikke så anstrengende.

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
sanook skrev, 1 time siden:

Jeg troede at jeg efter et år på dette forum ikke længere kunne blive overrasket. Der tog jeg fejl.

Silje udtaler at hun max. tager 12 kunder pr. vagt. Imponerende. Nej, men chokerende mange for undertegnede. Er jeg for sart?  Og er haglbygen på vej fra medlemmerne her?

Tja.. jeg synes også 12 er mange, men det er efter min egen standard for hvad jeg kan holde til. Hvis hun kan holde til og trives med 12 gæster på en dag, og de også er tilfredse med hende, så kan jeg egentlig ikke se noget problem med det. Hun har været i gang i et stykke tid, så jeg er sikker på, at hun har fundet ud af hvad der virker for hende :)

Hvis hun selv og hver enkelt gæst er glade, er resten vel i og for sig uvedkommende. 

Redigeret af Nannas Hjørne
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 9 timer siden:

Meget sjovt at læse.

Men også mange udokumenterede fordomme over for "de andre": udlænding, dem som dyrker analsex og i det hele taget dem som ikke lige er på det bordel.

Den del grinte jeg lidt af - selvom jeg synes rigtig godt om artiklen. Nogle af os danske tilbyder også analsex, og det er da simpelthen fordi vi nyder det :D og den med effekterne i alderdommen tror jeg virkelig ikke der er noget reelt hold i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seeee denne tråd er beviset på hvorfor vi aldrig "100% ærligt" ville fortælle hvor mange gæster vi har:P:lol:.. 

Nogle dage kan jeg godt have 3-5 gæve gutter der bare kommer for at slikke mine fødder.. Eller som egentlig kun kommer for at give mig oralsex eller sådan en fredag aften hvor hver femte gæst ikke kan få den op og står pga druk eller stoffer.. Eller tæller alt lige højt i andres øjne.? 

Jeg har også haft vagter hvor jeg var booket 12 timer med den samme mand og jeg er sikker på vi ikke havde mindre sex end hvis han havde været 12 forskellige mænd men så tæller det måske ikke.?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 34 minutter siden:

Tja.. jeg synes også 12 er mange, men det er efter min egen standard for hvad jeg kan holde til. Hvis hun kan holde til og trives med 12 gæster på en dag, og de også er tilfredse med hende, så kan jeg egentlig ikke se noget problem med det. Hun har været i gang i et stykke tid, så jeg er sikker på, at hun har fundet ud af hvad der virker for hende :)

Hvis hun selv og hver enkelt gæst er glade, er resten vel i og for sig uvedkommende. 

Enig.

Redigeret af Løsgænger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 38 minutter siden:

Tja.. jeg synes også 12 er mange, men det er efter min egen standard for hvad jeg kan holde til. Hvis hun kan holde til og trives med 12 gæster på en dag, og de også er tilfredse med hende, så kan jeg egentlig ikke se noget problem med det. Hun har været i gang i et stykke tid, så jeg er sikker på, at hun har fundet ud af hvad der virker for hende :)

Hvis hun selv og hver enkelt gæst er glade, er resten vel i og for sig uvedkommende. 

Tak for dit indspark.

Jeg er selv utilfreds med mit indlæg. Jeg er ikke spor forarget, kun overrasket. Jeg beklager udtrykket chokerende. Ville ha' redigeret indlægget, men kom for sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
sanook skrev, for 15 minutter siden:

Tak for dit indspark.

Jeg er selv utilfreds med mit indlæg. Jeg er ikke spor forarget, kun overrasket. Jeg beklager udtrykket chokerende. Ville ha' redigeret indlægget, men kom for sent.

Vi kan alle skrive noget, som vi ved nærmere genlæsning kan se lyder hårdere end det var ment :)

Overrasket var du næppe den eneste som blev. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg har også haft vagter hvor jeg var booket 12 timer med den samme mand og jeg er sikker på vi ikke havde mindre sex end hvis han havde været 12 forskellige mænd men så tæller det måske ikke.?

Jo, hvis du var så dygtig at han fik 12 udløsninger så tæller det :D

Og så vil jeg gerne bestille tid, så jeg kan få opskriften. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 5 timer siden:

Jeg troede at jeg efter et år på dette forum ikke længere kunne blive overrasket. Der tog jeg fejl.

Silje udtaler at hun max. tager 12 kunder pr. vagt. Imponerende. Nej, men chokerende mange for undertegnede. Er jeg for sart?  Og er haglbygen på vej fra medlemmerne her?

At man har et max er ikke ensbetydende med, at der faktisk kommer 10 kunder pr vagt, det er hvad man max kan eller vil tage. De fleste vagter kommer der langt under, tag ikke fejl af det. Og netop i Olaf Ryesgade kommer der mange der bare vil nusse, ha massage eller en hurtig spiller, så en gæst er ikke nødvendigvis = samleje.

Jeg har været i Olaf Ryesgade i flere år og synes det er vemodigt at stedet lukker, dels er der noget historie over stedet, dels pga af de mange faste gæster. Jeg har haft mange gode stunder med søde mænd (og kvinder) i Olaf Ryesgade, mange er kommet fast gennem længere tid og nogle er jeg kommet til at kende rigtig godt, så det er virkelig trist at stoppe uden at kunne sige ordentligt farvel :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Seeee denne tråd er beviset på hvorfor vi aldrig "100% ærligt" ville fortælle hvor mange gæster vi har:P:lol:.. 

Jeg tror det var i "American Pie" der blir sagt at hvis du spørger en pige hvor mange kærester hun har haft det sidste år, så kan du finde det reelle tal ved at gange med en faktor 3. Så hvis hun siger 1 kæreste så har hun haft 3 kærester. Og hvis man spørger en mand det samme, så kan du dividere med 3. Så hvis han svarer 1, ja så har han ikke haft nogen. 

Gad vide om noget tilsvarende kan siges om det antal mænd en GP ser om dagen når hun er på vagt på bordellet :D 

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...