Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej d'herrer,

Er der nogen herinde der har besøgt http://www.apexsiam.dk/index.html som kan oplyse lidt kvaliteten af massagen, alder og skønhed på pigerne og kvaliteten af hj?

Har tidligere været svært afhængig af jintanas massage og efterfølgende guddommelige HJ (hos royal thai), men hun lader til at være fordufter for good. Skulle nogen primært være interesseret i gude-god massage - uden hj etc - kan jeg dog anbefale Priwan samme sted.

Cal

Skrevet

Hej Calletti

Tillad mig at bidrage lidt til din eftersøgning.

Jeg har været der et par gange og fået udmærket massage af både Susi og Ana.

De er begge et par pæne piger,Susi er 35-37 og nok den der giver den bedste massage og HJ.

Ana (tror jeg hun hedder), er mellem 28-30 år og er lidt mere la-la men ikke ringe igen og så snakker hun MEGET, desværre også under HJ :? og så er hun lidt "spirituelt anlagt" forstået på den måde at hun er overbevist om at hun kan "tvinge" triste tanker ud af dig blot ved at puste dig lidt i panden :? og bede til Budda. Det virkede dog ikke på mig ;) men det var en spøjs oplevelse. :lol:

Jeg er ret sikker på at "hele paletten" tilbydes, helt sikker er jeg dog på HJ/BJ

Det er Susi der er et billed af på hjemmesiden.

Gode hilsner

Dråben

Skrevet

Hej Dråbe,

Hvor er det bare godt! Tak for hjælpen - synes det lyder som om det er et besøg værd....og så må vi jo se om kemien holder.

Tror jeg satser på Susi.....mister glæden ved massagen - og i særdeleshed med hj - hvis der plapres løs.

Cal

Skrevet

Hej igen Cal.

Jamen, du er da så hjertelig velkommen :D

Er du frisk på at smide en anmeldelse (kort eller lang,du bestemmer) herefter :?:

Er faktisk nysgerrig på om jeg opfatter pigerne, ydelserne, stederne, på samme måde som de fleste andre herinde :)

Skrevet

Det kan du tro - jeg ligger et svar ind her når jeg får taget mig sammen til at køre forbi Susi :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.