Advarsel 2793 Skrevet 14. Marts, 2021 Nogen erfaring med faktisk at møde dem? https://sugardaters.com/da/profile/OLWBVv0xWq Det er to kvinder, tilbyder kun fælles (samme "pris" hvis man kun er sammen med den ene) og virker til et koncept temmelig meget ala GP. Det er fair, når det er deklareret klart, men har nogen en erfaring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 14. Marts, 2021 jeg er med på en lytter. Hvis de har et rimeligt honorar, så er jeg på vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 14. Marts, 2021 Jeg havde en ‘dialog’ med ‘talskvinden’ - hård i tonen, selvom jeg altid skriver høfligt. på mig i hvert fald ikke sympatisk. hun nåede at fortælle, at de kender garnet og har mange sd’s så.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 14. Marts, 2021 Hvad betyder sd’s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 14. Marts, 2021 Afklaretmand skrev, for 7 timer siden: Jeg havde en ‘dialog’ med ‘talskvinden’ - hård i tonen, selvom jeg altid skriver høfligt. Name of the game. Fin tone her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg