Hop til indhold
cassanova

GP med briller søges!

Recommended Posts

Jeg søger følgende for en kammerat som ikke er oprettet på EG: Han har en fetich omkring studentikose piger som bruger briller og ser lidt håbløse ud som han selv udtrykker det. Gerne store vamsede stærke briller ,Tom Ford agtige. Kvinden skal helst være til den tynde side og være bleg i huden og hvis hun er ryger er det kun godt. Hun skal desuden have hår under armene og en væg til væg kusse. Hmmmm ja er der mon nogle G P ‘ ere derude som matcher dette ? Eller er der mon nogle mænd der kender en der matcher? Jeg ved godt Dexter en hård nød at knække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, for 9 minutter siden:

Altså dem har jeg været kæreste med en del gange. Tag til fredagsbar på fysik, matematik eller lign på Uni. 

Fredagsbar ja ok, men det kræver vel at man er indskrevet på Uni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert! 

Piger med briller er sexede og dejlige!.

Håber vi ser mere til studiner med briller på Pussygalores, Romantica, Sexyclub og Seductiongirls!

PS. Ville have givet XXXX kr og højre arm at få et blow af Livlige Laura med briller.<3 (hun var dog hverken ryger eller hår under armene), men til gengæld en slank brunette med smuk B skål og de smukkeste nipples og  pikant trimmet dusk over den fantastisk dejlige og velsmagende mis..og så smukke øjne og et feminint ansigt.

Ærgeligt at der er så svært at finde danske piger på samme niveau, her seks-otte år efter..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
cassanova skrev, 1 time siden:

Jeg søger følgende for en kammerat som ikke er oprettet på EG: Han har en fetich omkring studentikose piger som bruger briller og ser lidt håbløse ud som han selv udtrykker det. Gerne store vamsede stærke briller ,Tom Ford agtige. Kvinden skal helst være til den tynde side og være bleg i huden og hvis hun er ryger er det kun godt. Hun skal desuden have hår under armene og en væg til væg kusse. Hmmmm ja er der mon nogle G P ‘ ere derude som matcher dette ? Eller er der mon nogle mænd der kender en der matcher? Jeg ved godt Dexter en hård nød at knække.

"for en kammerat" verdensklasse :) - jeg deler helt din vens smag og kan ikke finde dem blandt PG'ere hvor tatoveringer og gummibryster åbenbart er stilen... køb brillerne på den blå avis og brug fantasien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
ppd skrev, for 1 time siden:

Helt sikkert! 

Piger med briller er sexede og dejlige!.

Håber vi ser mere til studiner med briller på Pussygalores, Romantica, Sexyclub og Seductiongirls!

PS. Ville have givet XXXX kr og højre arm at få et blow af Livlige Laura med briller.<3 (hun var dog hverken ryger eller hår under armene), men til gengæld en slank brunette med smuk B skål og de smukkeste nipples og  pikant trimmet dusk over den fantastisk dejlige og velsmagende mis..og så smukke øjne og et feminint ansigt.

Ærgeligt at der er så svært at finde danske piger på samme niveau, her seks-otte år efter..

 

Nu bruger jeg briller- kan hverken se tv eller skilte uden :ph34r: men vidste ikke lige, at brille var er hit.. så de ryger altid af! ( og de er for dyre, at lide under kampens hede :blink:

Redigeret af Vica Velvet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det da vel bare at spørge rundt hvis man har nogle favoritter.. Jeg har naturlig kønsbehåring lige for tiden.. Jeg arbejder kun hveranden uge og så det jo altid muligt at lade det vokse så det måske bare at finde en pige man kan se ikke arbejder tit evt.. Jeg bruger også briller men sådan en hyggestund er nemmest uden briller så har aldrig taget dem på ind på værelset.. Tror også mange andre bruger briller men tager dem af inden.. Det har jeg da set mange kollegaer gøre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg bruger  også briller, men har  dem aldrig  på  ved  aftaler. 

Faktisk  lidt  underligt  da  jeg  har  en  "hvilende" fantasi  om at  der  bliver  spermet ud over brillerne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg bruger  også briller, men har  dem aldrig  på  ved  aftaler. 

Faktisk  lidt  underligt  da  jeg  har  en  "hvilende" fantasi  om at  der  bliver  spermet ud over brillerne.  

Håber snart du får udlevet alle dine frækkeste drømme, inklusiv denne.

Du lever kun en gang, så hvorfor ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ppd skrev, for 1 minut siden:

Håber snart du får udlevet alle dine frækkeste drømme, inklusiv denne.

Du lever kun en gang, så hvorfor ikke?

Havde  faktisk  glemt  den  fantasi, men  jo  nem  at  udleve.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Jeg bruger  også briller, men har  dem aldrig  på  ved  aftaler. 

Faktisk  lidt  underligt  da  jeg  har  en  "hvilende" fantasi  om at  der  bliver  spermet ud over brillerne.  

Hvis hvis jeg må smage dine tre væsker, så opfylder jeg gerne din fantasi med brillerne;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jydedreng skrev, for 11 minutter siden:

Hvis hvis jeg må smage dine tre væsker, så opfylder jeg gerne din fantasi med brillerne;)

3 væsker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jydedreng skrev, for 6 minutter siden:

Saft, sprøjteorgasme og gyldne dråber. 

Sprøjteorgasme afhænger  af  hvor  god  du  er  med  dine  fingre   :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydedreng skrev, for 6 timer siden:

Saft, sprøjteorgasme og gyldne dråber. 

Jeg tænkte blod, sved og tårer...men det er nok en kende for avanceret for nogen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...