Hop til indhold
Servciesboy

Esbjerg, hvem kan i anbefale

Recommended Posts

Hej med jer

 

jeg skal på kursus i Esbjerg i næste uge, men jeg kender ikke rigtig området og derfor ej heller pigerne , har i nogen jeg absolut bær besøge, nu jeg endelig er på de kanter?

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste anbefaling fra mig er at ikke bruge tid på hende der kalder sig vestkystvejen bj på annoncelight. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter sagan skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor vil du ikke anbefale vestkystvejen bj ?? Ellers nogle lækre billeder hun har ?

Er i tvivl om billederne over er af hende, de er ihverfald ikke i nærheden af at ligne hende pt. Mødet med hende er absolut det mindst sexede jeg har prøvet, nogensinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter sagan skrev, for 10 minutter siden:

Er hun større? Har ellers en aftale med hende ? Er da itvivl om jeg skal aflyse? Syntes ellers hendes sidste billede af hendes røv er total lækker!!

Hahah det var det billeder af røven der lovede mig på afveje :lol: Besøg hende og så ser vi om ikke du giver mig ret bagefter, selfølgelig kan det bare være mig der er galt på den. 

 

Og brug Citér indlæg knappen fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 16 minutter siden:

Hahah det var det billeder af røven der lovede mig på afveje :lol: Besøg hende og så ser vi om ikke du giver mig ret bagefter, selfølgelig kan det bare være mig der er galt på den. 

 

Og brug Citér indlæg knappen fremover. 

Ej vil du ikke fortælle lidt om din oplevelse med den??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter sagan skrev, for 38 minutter siden:

Ej vil du ikke fortælle lidt om din oplevelse med den??

Nem at få en aftale med over sms, og lyder pisse sød i tlf, ind af døren og konstatere hun på ingen måde er curvy, men nærmere tønde formet, og ret Bucth i fremtoning, er godt liderlig så af med tøjet og ind på sengen, intetsigende blowjob med gummi, hun vender røven til og jeg gør mig færdig. Post cum slår behovet for at komme væk, hurtigt ind. Alt i alt havde det været en bedre oplevelse at køre på havnen og fyre pengene ud i vandet......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...