Hop til indhold

Esbjerg, hvem kan i anbefale

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

jeg skal på kursus i Esbjerg i næste uge, men jeg kender ikke rigtig området og derfor ej heller pigerne , har i nogen jeg absolut bær besøge, nu jeg endelig er på de kanter?

knus

Skrevet

Den eneste anbefaling fra mig er at ikke bruge tid på hende der kalder sig vestkystvejen bj på annoncelight. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvorfor vil du ikke anbefale vestkystvejen bj ?? Ellers nogle lækre billeder hun har ?

Skrevet
Peter sagan skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor vil du ikke anbefale vestkystvejen bj ?? Ellers nogle lækre billeder hun har ?

Er i tvivl om billederne over er af hende, de er ihverfald ikke i nærheden af at ligne hende pt. Mødet med hende er absolut det mindst sexede jeg har prøvet, nogensinden. 

Skrevet

Er hun større? Har ellers en aftale med hende ? Er da itvivl om jeg skal aflyse? Syntes ellers hendes sidste billede af hendes røv er total lækker!!

Skrevet
Peter sagan skrev, for 10 minutter siden:

Er hun større? Har ellers en aftale med hende ? Er da itvivl om jeg skal aflyse? Syntes ellers hendes sidste billede af hendes røv er total lækker!!

Hahah det var det billeder af røven der lovede mig på afveje :lol: Besøg hende og så ser vi om ikke du giver mig ret bagefter, selfølgelig kan det bare være mig der er galt på den. 

Og brug Citér indlæg knappen fremover. 

Skrevet
DETH skrev, for 16 minutter siden:

Hahah det var det billeder af røven der lovede mig på afveje :lol: Besøg hende og så ser vi om ikke du giver mig ret bagefter, selfølgelig kan det bare være mig der er galt på den. 

Og brug Citér indlæg knappen fremover. 

Ej vil du ikke fortælle lidt om din oplevelse med den??

Skrevet
Peter sagan skrev, for 38 minutter siden:

Ej vil du ikke fortælle lidt om din oplevelse med den??

Nem at få en aftale med over sms, og lyder pisse sød i tlf, ind af døren og konstatere hun på ingen måde er curvy, men nærmere tønde formet, og ret Bucth i fremtoning, er godt liderlig så af med tøjet og ind på sengen, intetsigende blowjob med gummi, hun vender røven til og jeg gør mig færdig. Post cum slår behovet for at komme væk, hurtigt ind. Alt i alt havde det været en bedre oplevelse at køre på havnen og fyre pengene ud i vandet......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.