Hop til indhold

Recommended Posts

Vestjyde skrev, for 8 timer siden:

Teksten er ungarsk....

Den kan så oversættes med 2 klik, måske internettet fantastiske muligheder ikke er i kommet til Vestjylland endnu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rigtig nok og har gået under navnet Barbie vidst også Bella. Jeg har tidligere anmeldt hende herinde hvor der var vildt meget mælk, men det er stort set slut nu.
Så der er ikke rigtigt noget at komme efter. Hun lugter ikke super frisk ud af dåsen og tilbyder også uden kondom, så jeg kommer der aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 11 timer siden:

Hun lugter ikke super frisk ud af dåsen

Det oplever jeg jævnligt, også med SB. Kan de virkelig ikke selv lugte det, og "se" den er gal??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Det oplever jeg jævnligt, også med SB. Kan de virkelig ikke selv lugte det, og "se" den er gal??

SB? Er det sugar babes eller? 

Men jo, man undres. Dog tror jeg at ligegyldighed og manglende indlevelse går lidt hånd i hånd. Gav da heldigvis også kun 500 for det. :mrgreen:

Og jo, pris og kvalitet hænger ofte sammen, så venligst ingen kommentarer den vej. :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 16/3/2021 at 12:03:

Det oplever jeg jævnligt, også med SB. Kan de virkelig ikke selv lugte det, og "se" den er gal??

Jeg forstår heller ikke de piger, som gør lidt ud af den daglige " rengøring" jeg har kundekontakt på mit arbejde, og jeg går aldrig på arbejde uden og være i bad, og lidt sprit her og der

knus

Serviceabpy

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 7 timer siden:

Øv linket virker desværre ikke (mere) 

Er her nogel der ved om hun er her - er et nyt sted måske med nyt link?

Tak

Hvis det er mælk du søger så er det for sent for flere liter siden. Hun er malket tom.
Er det fordi du tænder på en lille rund mørkhåret østeuropæer som måske ikke dufter helt frisk fra begge ender, som også er nævnt tidligere så hop du bare til Herlev næste gang hun er her. Jeg kommer der IKKE igen og sætter mine penge på andre køer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...