Hop til indhold
Jenslp

Nicole-FRENCH-GIRL

Recommended Posts

Mit først indlæg. 

Link til profil Nicole

 For et par uger siden, besøgte jeg Nicole. Jeg ønskede en gang penis massage, det hun skriver i hendes profil, så er penis massage (massage focused on your penis and balls with multiple technics for more pleasure), men det var ikke dette jeg fik. Det var en gang hurtig superfransk der selv ville kunne gøre en malkemaskine jealous. Jeg havde bestilt 1 time, men en gang super fransk på denne måde tager ikke så længe. Resten af tinde brugte hun på det hun kaldte massage, det vil sige, at hun med let hånd kørte sin hånd rund på min ryg, der var ikke det man kan kalde massage over det. 

Pigen på billederne er Nicole, men sikkert et par år gammel og 10-15 kg mere. Hun er nem at snakke med og snakker fint engelsk, så er det det du kommer efter, så er hun et godt besøg, men ellers ville jeg holde mig væk. Men det er bare min mening :)

Stedet er ude på landet og derfor meget diskret. 

Stedet: 6 ud af 10

Pigen: 4 ud af 10

servicen: 2 ud af 10

Om jeg kommer igen, helt sikker Nej.

Jeg har også sendt dette link til Nicole.

Redigeret af Jenslp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nicolfrenchgirl

I can't do anything about it, what can I say, Sorry for the bad service!!! maybe I had a bad day, we are humans and we can be in a good mood or bad mood!  I'am very surprised for the review you made ! You didn't remember when you left? You told me that, Thank you I'm  very satisfied see you again!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenslp skrev, for 4 timer siden:

Mit først indlæg. 

Link til profil Nicole

 For et par uger siden, besøgte jeg Nicole. Jeg ønskede en gang penis massage, det hun skriver i hendes profil, så er penis massage (massage focused on your penis and balls with multiple technics for more pleasure), men det var ikke dette jeg fik. Det var en gang hurtig superfransk der selv ville kunne gøre en malkemaskine jealous. Jeg havde bestilt 1 time, men en gang super fransk på denne måde tager ikke så længe. Resten af tinde brugte hun på det hun kaldte massage, det vil sige, at hun med let hånd kørte sin hånd rund på min ryg, der var ikke det man kan kalde massage over det. 

Pigen på billederne er Nicole, men sikkert et par år gammel og 10-15 kg mere. Hun er nem at snakke med og snakker fint engelsk, så er det det du kommer efter, så er hun et godt besøg, men ellers ville jeg holde mig væk. Men det er bare min mening :)

Stedet er ude på landet og derfor meget diskret. 

Stedet: 6 ud af 10

Pigen: 4 ud af 10

servicen: 2 ud af 10

Om jeg kommer igen, helt sikker Nej.

Jeg har også sendt dette link til Nicole.

image.png.7ce71e672716818743ef8dd852f04dfc.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...