Jenslp 22 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Mit først indlæg. Link til profil Nicole For et par uger siden, besøgte jeg Nicole. Jeg ønskede en gang penis massage, det hun skriver i hendes profil, så er penis massage (massage focused on your penis and balls with multiple technics for more pleasure), men det var ikke dette jeg fik. Det var en gang hurtig superfransk der selv ville kunne gøre en malkemaskine jealous. Jeg havde bestilt 1 time, men en gang super fransk på denne måde tager ikke så længe. Resten af tinde brugte hun på det hun kaldte massage, det vil sige, at hun med let hånd kørte sin hånd rund på min ryg, der var ikke det man kan kalde massage over det. Pigen på billederne er Nicole, men sikkert et par år gammel og 10-15 kg mere. Hun er nem at snakke med og snakker fint engelsk, så er det det du kommer efter, så er hun et godt besøg, men ellers ville jeg holde mig væk. Men det er bare min mening Stedet er ude på landet og derfor meget diskret. Stedet: 6 ud af 10 Pigen: 4 ud af 10 servicen: 2 ud af 10 Om jeg kommer igen, helt sikker Nej. Jeg har også sendt dette link til Nicole. Redigeret 12. Marts, 2021 af Jenslp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nicolfrenchgirl Skrevet 12. Marts, 2021 I can't do anything about it, what can I say, Sorry for the bad service!!! maybe I had a bad day, we are humans and we can be in a good mood or bad mood! I'am very surprised for the review you made ! You didn't remember when you left? You told me that, Thank you I'm very satisfied see you again!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 13. Marts, 2021 Jenslp skrev, for 4 timer siden: Mit først indlæg. Link til profil Nicole For et par uger siden, besøgte jeg Nicole. Jeg ønskede en gang penis massage, det hun skriver i hendes profil, så er penis massage (massage focused on your penis and balls with multiple technics for more pleasure), men det var ikke dette jeg fik. Det var en gang hurtig superfransk der selv ville kunne gøre en malkemaskine jealous. Jeg havde bestilt 1 time, men en gang super fransk på denne måde tager ikke så længe. Resten af tinde brugte hun på det hun kaldte massage, det vil sige, at hun med let hånd kørte sin hånd rund på min ryg, der var ikke det man kan kalde massage over det. Pigen på billederne er Nicole, men sikkert et par år gammel og 10-15 kg mere. Hun er nem at snakke med og snakker fint engelsk, så er det det du kommer efter, så er hun et godt besøg, men ellers ville jeg holde mig væk. Men det er bare min mening Stedet er ude på landet og derfor meget diskret. Stedet: 6 ud af 10 Pigen: 4 ud af 10 servicen: 2 ud af 10 Om jeg kommer igen, helt sikker Nej. Jeg har også sendt dette link til Nicole. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smeden1 3 Skrevet 11. September, 2024 har haft besøg af Nicol flere gang og kan ikke andet end at anbefale hende, servicen har altid været helt perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg