CelinaGold 103 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Jeg bliver informeret om, at der er mange af mine anmeldelser fra gæster der bliver slettet - fordi EROGUIDE, tror det er mig selv der laver anmeldelserne. jeg vil påpege, at jeg IKKE selv laver nogle anmeldelser af mig selv! Det er fint i sletter det, men vær lige opmærksom på jeg faktisk nævner for mine glade gæster at eroguide findes ! Redigeret 12. Marts, 2021 af Keeper Billede 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 Det er min erfaring at @Administrator og teamet, kun sletter anmeldelser såfremt der er sammenfald med ip adresser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Jeg kan tydeligt, dog med zoom, læse nummeret op øverst.. Bare så du kan redigerer det mere effektivt til en anden gang.. Redigeret 12. Marts, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 12. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jeg kan tydeligt, dog med zoom, læse nummeret op øverst.. Bare så du kan redigerer det mere effektivt til en anden gang.. Åhh smukke !! Hvordan fjerner jeg det ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 12. Marts, 2021 CelinaGold skrev, for 4 minutter siden: Åhh smukke !! Hvordan fjerner jeg det ?! Ja du kan jo starte med at slette billedet fra dit indlæg og håbe staklens kone ikke får nys om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 12. Marts, 2021 Det er slettet nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 13. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Jeg kan tydeligt, dog med zoom, læse nummeret op øverst.. Bare så du kan redigerer det mere effektivt til en anden gang.. Burde du nok ikke skrive i offentlig forum, men skrive direkte i et brev, så alle, der ellers ikke vil bemærke det, nu begynder at lege detektiver Ellers kan man også indrapportere det til admins, så de kan fjerne det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. Marts, 2021 CelinaGold skrev, for 9 timer siden: Det er slettet nu Tak til Keeper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 13. Marts, 2021 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Burde du nok ikke skrive i offentlig forum, men skrive direkte i et brev, så alle, der ellers ikke vil bemærke det, nu begynder at lege detektiver Ellers kan man også indrapportere det til admins, så de kan fjerne det. Your right.. Jeg fik ikke lige tænkt mig om der og reagerede bare.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg