Hop til indhold
KraceiYaw

Århus - Nyt sted - Aroma Massage - Vestre Ringgade 172

Recommended Posts

Så måtte jeg jo tage til som prøveklud.

Jeg kom ind ad den lidt udiskrete indgang, men døren var åben, så jeg gik bare ind.

Jeg blev mødt af hvad jeg senere fandt ud af var ejeren. En ældre dame, men pæn af sin alder og slank.

Hun havde lige en kunde, men om jeg ikke kunne vente på hendes veninde. Jo det kunne jeg da godt, så jeg satte mig i stolen lige inden for indgangen og fik taget et billede af deres åbningstider ved siden af på væggen ;)

Så kom hendes veninde. Hun var heller ikke ung, og hendes krop var ikke efter min smag så underhylerne blev på, hvor jeg så håbede at der ikke ville opstå en træls/pinlig episode fordi jeg kun ville have massage.

Det gjorde der ikke. Jeg fik en hård og en af de bedre massager jeg har prøvet at få og kunne faktisk mærke bagefter at det fik løsnet op.

Så stedet kan godt anbefales for deres massage, men der er i øjeblikket ikke nogen kønne piger til den lidt mere kulørte del som mange klinikker tilbyder. Dog kan det jo være at der sker noget, hvis du lader underhylerne falde :o

Jeg har ikke kunnet finde nogen hjemmeside på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt stedet. Blev modtaget at en ung pige under 30 som snakkede engelsk. I en sofa sad en kæmpe som var svær at se om det var en mand eller kvinde men sagde velkommen på dansk.

Jeg blev vist ind i et flisebeklædt rum med en boxmadras der var sat på en blød opstilling under mederne.

Pigen kom ind og jeg fik en ret god massage uden hentydninger, både på ryg ben og arme. Desværre smurte hun noget aroma olie på ryggen.

Efter ½t om på ryggen og så gik der ikke mange minutter før spørgsmålet kom.

Jeg sagde ok til HJ for 600, det var rimeligt men uden anegement. Jeg prøvede at tage lidt på hende, svaret var 1000 for alt. Hun tog tøjet af, en flot krop, havde en rimelig oplevelse men uden indlevelse.

Fik et bad så olieduften næsten forsvandt og var på gaden efter en time. På vej ud så jeg en anden ung pige som var lidt yndigere gøre rent på stedet. Giver nok stedet endnu en chance, men er ikke på højde med andre steder jeg normalt kommer i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med godt skrevne anmeldelser af ikke særligt kendte thai-steder, men anmeldelsen skal vel placeres under ... ja netop anmeldelser ikke ikke under efterlysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...