Hop til indhold

Sugardaters

Featured Replies

Skrevet

Well, resultatet bliver nok en tilgang af unge piger med drømme om lækre spa ophold, dyre tasker og andet luksus.

Nogen af dem forsvinder hurtigt igen efter besked nr. 27 der lyder “frækt møde?!?” Nogen af dem ender på bagsædet af en Toyota med ambitionen om at bliver et par tusind rigere.

Så det er vel positivt for kunderne på sugardaters :)

Skrevet

Det værste er den syndflod af dem der vil sælge billeder og videoer. Det stimulerer artiklen desværre også.

Tror ikke det tiltrækker mange der vil på weekendtur - dem ville jeg gerne have flere af.

Skrevet

Der er flere artikler om SD for tiden.

Unge 18+ kvinder må jo gøre hvad de vil indenfor lovens rammer, men det er altså creepy når de er yngre. Det bør have en konsekvens for de der køber af unge piger og drenge, uanset om det er under dække af Sugardating eller bare "salg af sex". 

https://www.dr.dk/nyheder/indland/boern-ned-til-12-aar-sugardater-eller-saelger-sex-penge

Skrevet
JanK skrev, for 1 time siden:

Der er flere artikler om SD for tiden.

Unge 18+ kvinder må jo gøre hvad de vil indenfor lovens rammer, men det er altså creepy når de er yngre. Det bør have en konsekvens for de der køber af unge piger og drenge, uanset om det er under dække af Sugardating eller bare "salg af sex". 

https://www.dr.dk/nyheder/indland/boern-ned-til-12-aar-sugardater-eller-saelger-sex-penge

Det vil det også have, da der er tale om strafbare overgreb, og ikke sugardating, når den ene part er under 18 år.

Skrevet
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Det vil det også have,

Kun hvis de bliver pågrebet ... Så "kan" er nok rigtigere.

Skrevet
Advarsel skrev, for 12 timer siden:

Det værste er den syndflod af dem der vil sælge billeder og videoer. Det stimulerer artiklen desværre også.

Tror ikke det tiltrækker mange der vil på weekendtur - dem ville jeg gerne have flere af.

Da jeg var på fjæsen, blev jeg flere gange tilbudt at købe både billeder og film, men afslog da jeg svarede "hvorfor betale for noget der ligger gratis rundt om på nettet" og så blev jeg blokeret :razz:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.