Hop til indhold
Søgerhygge

Sugardaters

Recommended Posts

Well, resultatet bliver nok en tilgang af unge piger med drømme om lækre spa ophold, dyre tasker og andet luksus.

Nogen af dem forsvinder hurtigt igen efter besked nr. 27 der lyder “frækt møde?!?” Nogen af dem ender på bagsædet af en Toyota med ambitionen om at bliver et par tusind rigere.

Så det er vel positivt for kunderne på sugardaters :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det værste er den syndflod af dem der vil sælge billeder og videoer. Det stimulerer artiklen desværre også.

Tror ikke det tiltrækker mange der vil på weekendtur - dem ville jeg gerne have flere af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JanK skrev, for 1 time siden:

Der er flere artikler om SD for tiden.

Unge 18+ kvinder må jo gøre hvad de vil indenfor lovens rammer, men det er altså creepy når de er yngre. Det bør have en konsekvens for de der køber af unge piger og drenge, uanset om det er under dække af Sugardating eller bare "salg af sex". 

https://www.dr.dk/nyheder/indland/boern-ned-til-12-aar-sugardater-eller-saelger-sex-penge

Det vil det også have, da der er tale om strafbare overgreb, og ikke sugardating, når den ene part er under 18 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 12 timer siden:

Det værste er den syndflod af dem der vil sælge billeder og videoer. Det stimulerer artiklen desværre også.

Tror ikke det tiltrækker mange der vil på weekendtur - dem ville jeg gerne have flere af.

Da jeg var på fjæsen, blev jeg flere gange tilbudt at købe både billeder og film, men afslog da jeg svarede "hvorfor betale for noget der ligger gratis rundt om på nettet" og så blev jeg blokeret :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...