Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/273366

Tog chancen idag og var lidt bange for, på trods af billeder, at møde en lille fed mørk pige. Derfor havde jeg også spurgt ind til ægthed, samt skrevet at jeg ville vende om i døren, hvis billeder ikke var retvisende. 

Blev positivt overrasket, hun ligner meget godt de billeder i annoncen. Høj flot pige med et stort hvidt smil. 

Fik en god omgang blow, 69 og flere stillinger inden afslutning i doggy. Hun havde ikke travlt med at fjerne sig, men fik os ned at ligge i ske, stadig med pikken i hende. Hun startede med knibe øvelser som sagtens kunne mærkes. 

Sød pige, kedeligt værelse men god sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/273366

Tog chancen idag og var lidt bange for, på trods af billeder, at møde en lille fed mørk pige. Derfor havde jeg også spurgt ind til ægthed, samt skrevet at jeg ville vende om i døren, hvis billeder ikke var retvisende. 

Blev positivt overrasket, hun ligner meget godt de billeder i annoncen. Høj flot pige med et stort hvidt smil. 

Fik en god omgang blow, 69 og flere stillinger inden afslutning i doggy. Hun havde ikke travlt med at fjerne sig, men fik os ned at ligge i ske, stadig med pikken i hende. Hun startede med knibe øvelser som sagtens kunne mærkes. 

Sød pige, kedeligt værelse men god sex

Hvad betalte du for sådan en omgang og hvor i Odense befinder vi os ca??

havde selv tænkt mig at besøge hende, men tænkte det var falske billeder igen igen

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000.- for 30 min.

tæt på Tarupcenter.

dejligt Black & White besøg, og intet glidecreme, da hun blev naturligt våd.

hun var i rigtig godt humør, og da jeg startede med at gå på badeværelse og vaske fingre i lang tid under varmt vand ( hænder var vildt kolde) der gik hun med og gned sig op af mig og legede med pikken. Dejlig måde at starte et besøg på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Omkring de 30, nok lidt over, men flot, høj, slank, god b-skål med lækre nipples. Virkelig lækker pige!

Mr1Time er spot-on i sin anmeldelse.

Gennemført sød, imødekommende og nede-på-jorden, som leger med og er på. Lige hvad jeg trængte til efter to skuffelser på det seneste. 
 

Gav 1000 for en halv time, er ikke helt klar over hvilke extras hun tilbyder, men jeg fik lige præcis hvad jeg havde håbet på.

Hun er åbenbart Odense i april også, så bare kom afsted.

Redigeret af Liderbasse
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 8 timer siden:

Omkring de 30, nok lidt over, men flot, høj, slank, god b-skål med lækre nipples. Virkelig lækker pige!

Mr1Time er spot-on i sin anmeldelse.

Gennemført sød, imødekommende og nede-på-jorden, som leger med og er på. Lige hvad jeg trængte til efter to skuffelser på det seneste. 
 

Gav 1000 for en halv time, er ikke helt klar over hvilke extras hun tilbyder, men jeg fik lige præcis hvad jeg havde håbet på.

Hun er åbenbart Odense i april også, så bare kom afsted.

Så er det godt nok en pæn stor B skål, tror altså de er større end B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Så er det godt nok en pæn stor B skål, tror altså de er større end B

Det skal ikke skille os - de var ihvertfald gode ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...