Hop til indhold
Nissen65

Valentinna

Recommended Posts

Jeg var forbi denne skønhed.

wauw en skøn oplevelse nem at lave en aftale med og dejligt diskret sted.

Hun er nemt og sjov at tale og man bliver helt forblændet,af hende utrolige udstråling og skønhed hendes krop er helt klart den smukkeste jeg har set og så er hun helt glat og mega stram.

Det er den bedste oplevelse til dato og køre turen til Ejby igen.

Kan desværre ikke sætte link ind måske fordi jeg helst ville have hende for mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 8 minutter siden:

Holder billederne? Hun ser jo stjerne lækker ud!

Hun er bedre virkeligheden hun har en gudekrop. Bryster og røv er bare så uhm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ægte men er smukkere i virkeligheden og hun har en god b skål som er ægte men tror hun har tabt sig en smule siden hun har fået taget billederne og fået et par små søde tattoo :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

VALENTINNA er så sød. Billederne er ægte, tjek den lille, fine skønhedsplet på venstre bryst... Hun er sjov, legesyg og dejlig varm. Delikat, så vær forsigtig, når du rører ved hende. Nyd at have hendes kønne ansigt tæt på dit, når hun kysser, og sørg for at få kysset hende fra top til tå, så lækker... Jeg er ofte tilfreds med bare at se på og dufte til hende og røre lidt ved hendes fine, bløde krop. Jeg er ked af det, når hun ikke er på Fyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spar jeres penge
Puppydog skrev, den 13.3.2021 at 16:30:

VALENTINNA er så sød. Billederne er ægte, tjek den lille, fine skønhedsplet på venstre bryst... Hun er sjov, legesyg og dejlig varm. Delikat, så vær forsigtig, når du rører ved hende. Nyd at have hendes kønne ansigt tæt på dit, når hun kysser, og sørg for at få kysset hende fra top til tå, så lækker... Jeg er ofte tilfreds med bare at se på og dufte til hende og røre lidt ved hendes fine, bløde krop. Jeg er ked af det, når hun ikke er på Fyn. 

Har også været forbi hende billederne passer ikke men hun er flot/køn pige med en dejlig krop, købte en halv time, hun startede med blow og efter 2min var hun klar til at sætte gummi på, fik hende dog til at sutte noget mere, man må knap nok slikke hendes bryster eller mis, kunne jo være hun kunne li det og det duer jo ikke LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spar jeres penge skrev, den 19.3.2021 at 13:50:

Har også været forbi hende billederne passer ikke men hun er flot/køn pige med en dejlig krop, købte en halv time, hun startede med blow og efter 2min var hun klar til at sætte gummi på, fik hende dog til at sutte noget mere, man må knap nok slikke hendes bryster eller mis, kunne jo være hun kunne li det og det duer jo ikke LOL

Det kan jeg ikke genkende ! Er du mindre køn eller har du problemer med hygiejnen ?  Hun har den blødeste mis og elsker at man kysser hendes dejlig bryster  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spar jeres penge

Nissen65 tro nu nok jeg er kønnere end dig :D har en god hygiejne, er altid vaske og barberet, mange gange har de jo ikke lyst til at komme fordi så bliver de trætte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...