Hop til indhold
Guest Runaldo

Malou22 i Odense

Recommended Posts

Guest Runaldo

For ca 2uger siden valgte jeg at besøge Malou(22), da, jeg et godt stykke tid har været vild med hendes billeder. Men, forinden jeg valgte at besøge pigen, valgte jeg at læse et par tråde igennem for at se, hvad nogle herinde mente, og selvom det der blevet skrevet var nogle uger/mnd siden, blev jeg ikke afskræmt, men, i bagtanke burde jeg nok have undladet.

(Det har taget mig noget tid at skrive denne 'anmeldelse' fordi jeg helst gerne vil have det bliver skrevet i en sober tone, da jeg ikke vil være en idiot, da andre jo selvf. kan være uenige.)

Pigen findes iøvrigt på dette link; http://massage.side6.dk/malou22

Det er en hverdagsaften, og jeg er nede i byen og tulle rundt, og bestemmer mig så at tage ind og sige hej, for at kigge hende lidt an med henblik på en 30minutters erotik. Jeg måtte dog vente lidt tid, da hun vistnok er ret populær i Odense.

Hun åbnede døren, og hun er en flot pige, med et kønt ansigt. Hun står i en lille lingeri-ting, og den skjuler desværre mere end den burde. Vi får snakket løst og fast mht. pris, da hendes priser på ovenstående link ikke stemmer helt overens med hvad det egentlig kostede, men jeg betalte ved kasse 1, og hun, gik et kort øjeblik imens jeg tog tøjet af.

Da hun så kom ind, og tog lingeri'et af, må jeg erkende at jeg blev skuffet over at hendes billeder ikke stemmer overens. Den bedste beskrivelse, er at hun ligner lidt, hun har fået en lille 'liposuction' uden at fået opstrammet uden. Men, nu havde jeg betalt, og jeg kørte videre.

Positiver;

Hun er rigtig god til at kysse, vil gerne være nær, god til berøringen og starten på et GFE lagde godt ud. Men så knækkede linen også lidt.

Flere gange skulle der skiftes stilling, fordi det gjorde ondt på hende - jeg er ikke en praler, og 22inchcock, er ikke mit brugernavn på EG, men jeg har da en fin størrelse - blev dog en del overrasket over de gange hun klagede. Og hun var også svær at 'komme til', og der var lidt mere klageri fra hendes side. Sex'en var ikke fantastisk, selvom hun dog holdte øjenkontakten 100%, hvilket er virkelig frækt, var det ikke nok til at overskrive det mindre gode af akten.

Konklusion;

Malou ville nok få en 3/10 oprejste pikkemænd, for sandhed i præsentation, da hendes billeder langt fra stemmer overens, eller er tæt på. I engagement, mht GFE'en, får hun en 6/10 oprejse pikkemænd, da ikke kun kysseri og øjenkontakt samt berøring er nok. Jeg må desværre erkende, jeg er ikke en fan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...