Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har profil her på siden. Prøv at sende hende en PB, og hvis hun ikke svarer går jeg ud fra hun ikke er på endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 7 timer siden:

Hvis det er den Katalina som har arbejdet i Monaco, har jeg hendes danske nummer. Vil det hjælpe?

Du har seriøst tænkt dig at dele et telefonnummer, som hun ikke har offentliggjort uden at spørge hende først om det er ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

Du har seriøst tænkt dig at dele et telefonnummer, som hun ikke har offentliggjort uden at spørge hende først om det er ok?

Næ, hvorfor tror du det kloge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyr28

Et skud i tågen, så tror jeg at, Harrans opfattelse skyldes din første besked i tråden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den Erfarne skrev: Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG :)

                                               -----------------------------------------------------------

Nemlig. :rolleyes: 

Som et medlem herinde skrev: Der er mange sheriffer i dette forum. Nu ved jeg hvad han mente. ;)

Redigeret af Løsgænger
Tekst rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 5 timer siden:

Den Erfarne skrev: Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG :)

                                               -----------------------------------------------------------

Nemlig. :rolleyes: 

Som et medlem herinde skrev: Der er mange sheriffer i dette forum. Nu ved jeg hvad han mente. ;)

Sheriffer er måske dem som blander sig i om man knalder uden kondom og hvordan man skal opføre sig under pandemien.

 

Sheriffer er ikke dem som skriver det er tarveligt at tilbyde at dele en piges nummer, efter hun har stoppet sine annoncer og fjernet åbningstider og kontaktinfo alle steder hun har tænkt over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den erfarne skrev, den 12.3.2021 at 22:50:

Der står nu et dansk tlf nummer på hendes profil her på EG :)

Hej Den erfarne. Hvor finder jeg hendes profil du omtaler ? Synes ikke jeg kan se hvor det skulle være henne???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...