Gæst Skrevet 24. Juni, 2013 Nogle af Jer sidder fast i noget fællesøkonomi m.m...... hvordan håndterer i at få midlerne til denne hobby?? samler flasker, sorte penge bedre halvdel ikke kender til, små kontant hævninger eller hvordan og hvorledes?? Selv er jeg fri som fuglen med det, hvilket nok kan ses på antal besøg Hvis det er små kontanthævninger, kan jeg ikke lade være med at smile af scenariet. Man bliver snuppet med fingrene i kagedåsen og hun vil skilles..... Åhhh skat, det er jeg fandeme ked af, men tak fordi du ville være med til at betale for det :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Juni, 2013 Nogle af Jer sidder fast i noget fællesøkonomi m.m...... hvordan håndterer i at få midlerne til denne hobby?? samler flasker, sorte penge bedre halvdel ikke kender til, små kontant hævninger eller hvordan og hvorledes?? Selv er jeg fri som fuglen med det, hvilket nok kan ses på antal besøg Hvis det er små kontanthævninger, kan jeg ikke lade være med at smile af scenariet. Man bliver snuppet med fingrene i kagedåsen og hun vil skilles..... Åhhh skat, det er jeg fandeme ked af, men tak fordi du ville være med til at betale for det synes at emnet blev diskuteret før på EG. Råd lad være med at have fællesøkonomi :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2013 ja det må være råddet men der er jo nogen der har jokket i spinaten.... hvordan klarer de den? Må tilbage i gemmerne og kigge, hvis det har været diskuteret før ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Juni, 2013 Slettet, da det ikke svarede på spørgsmålet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 24. Juni, 2013 ja det må være råddet men der er jo nogen der har jokket i spinaten.... hvordan klarer de den? Må tilbage i gemmerne og kigge, hvis det har været diskuteret før LF Forhåbentlig kniber det mindre med potensen end hukommelsen, for du var selv en del af debatten viewtopic.php?f=16&t=4061&hilit=Fælles+økonomi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Juni, 2013 LF Forhåbentlig kniber det mindre med potensen end hukommelsen, for du var selv en del af debatten Det er faktisk rigtigt nok. Skål for LF's potens. Hukommelsen kan vi jo ikke regne med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juni, 2013 LF Forhåbentlig kniber det mindre med potensen end hukommelsen, for du var selv en del af debatten viewtopic.php?f=16&t=4061&hilit=Fælles+økonomi Nåhhh det er den tråd i refererer til husker svagt lidt om den Ja lidt det samme, men kan ikke finde et sted i tråden, mit spørgsmål bliver besvaret Hvordan skaffer i pengene, hvis i har FÆLLESØKONOMI? Der er lidt besvarelser om hvordan i takler det tidsmæssige problem. Faren for hun ringer osv. Der er såmænd også nogen der skriver de er fri som fuglen. og nogle der skriver de ikke har fællesøkonomi, så det er ikke et problem.Men ingen der kommenterer på mit specifikke spørgsmål, hvad gør i hvis i har FÆLLESØKONOMi? Nu er det så lang tid siden tråden har været og Eroguide er vel næsten blevet dobbelt så stort siden Så måske nogen af alle de nye, vil give deres besyv med, når det nu ikke blev besvaret sidste gang ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Juni, 2013 Hvordan skaffer i pengene, hvis i har FÆLLESØKONOMI?Ok, så trækker jeg mit svar tilbage. I sagens natur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Juni, 2013 Nåhhh det er den tråd i refererer til husker svagt lidt om den Ja lidt det samme, men kan ikke finde et sted i tråden, mit spørgsmål bliver besvaret Hvordan skaffer i pengene, hvis i har FÆLLESØKONOMI? Tja, det kommer an på hvor lang du vil gå: Nogle forslag: Vinde i lotto eller i andre spil og lad være med at fortælle konen, finde sorte penge eller andre ulovligheder, investerer opret en særkonto og tjene penge på afkastet, ja der er nok med kreative muligheder, så prøv at være kreativ :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GirlLover 9 Skrevet 26. Juni, 2013 Hej LF Du ved da hvad jeg gør ! Men det ville da være nemmere hvis jeg kunne låne af dig til jeg bliver skilt ~ eller får min pension udbetalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2013 Hej LF Du ved da hvad jeg gør ! Men det ville da være nemmere hvis jeg kunne låne af dig til jeg bliver skilt ~ eller får min pension udbetalt Ja man må sige du er snu Hmm en ting er du efterlader mig i lort til halsen, nu vil du gudhjælpeme også have mine penge Du har slet slet ikke store nok bryster, til at have den indstilling Nå anyway, glæder mig for vildt til vi skal ud over stepperne igen Men du fik faktisk et lys til at gå op for mig De kære mænd, skriver nok ikke i offentlig forum, hvis de har fundet en snu måde, at fremtrylle millionerne på :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg