Hop til indhold
Guest Oldboy2800

Twowives, Charlottenlund

Recommended Posts

Fatter ikke hvorfor folk søger anmeldelser på SG på denne side.....

Er heller ikke tilhænger af de skide betalingssider......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Kan desværre ikke hjælpe @Oldboy2800

Det er desværre uden for mit distrikt

Og til resten af jer, i går glip af mange rigtig gode oplevelser, er lige selv kommet hjem efter 2 timers hygge i selskab med en gudesmuk, slank og petite kvinde for sølle 1500 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste mænd snakker om sugarbabes som noget heeeelt andet end glædespiger og deslige og føler de få sååå meget mere.. Men i som brugere herinde forventer anbefalinger og giver anmeldelser på disse piger som om de var prostituerede.. Man kan undres.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

De fleste mænd snakker om sugarbabes som noget heeeelt andet end glædespiger og deslige og føler de få sååå meget mere.. Men i som brugere herinde forventer anbefalinger og giver anmeldelser på disse piger som om de var prostituerede.. Man kan undres.. 

Er faktisk fuldstændig ligeglad med hvad de kaldes, men har kun haft gode oplevelser, og mere kvalitetstid end med en “ægte” GP hvor man er på klokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jennifer - uden overhovedet at gå ind i en overstået og afklaret debat om betaling og fornøjelse fornemmer jeg selv, at i det mindste for mig er det tiden, jeg betaler for - ikke pågældende kvinde - lige nu er der - fornemmer jeg, men ved der ikke - flere af jer dejlige også på sb - ligesom mere diskret med herrebesøg derover - skrevet med et glimt og flirt i øjet: hvis du var sugarbabe vil jeg da gerne byde ind!

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 3 timer siden:

Jennifer - uden overhovedet at gå ind i en overstået og afklaret debat om betaling og fornøjelse fornemmer jeg selv, at i det mindste for mig er det tiden, jeg betaler for - ikke pågældende kvinde - lige nu er der - fornemmer jeg, men ved der ikke - flere af jer dejlige også på sb - ligesom mere diskret med herrebesøg derover - skrevet med et glimt og flirt i øjet: hvis du var sugarbabe vil jeg da gerne byde ind!

mvh

En del af GPerne har set fidusen og supplerer på SG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der positive fornemmer jeg : ikke æggeur, momsfrit i forhold til de kære bordeller og umiddelbart mere afslappet - win win... selvom sd forventer omskrevne sukkerord, giver så godt som alle (velskrevne klart) henvendelser pote - live goes on

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11.3.2021 at 17:11:

De fleste mænd snakker om sugarbabes som noget heeeelt andet end glædespiger og deslige og føler de få sååå meget mere.. Men i som brugere herinde forventer anbefalinger og giver anmeldelser på disse piger som om de var prostituerede.. Man kan undres.. 

Der er mange prostituerede, blandt SD, men det opfatter sig selv som noget andet.  Mange er kortvarigt på SD. De vil have lov at vælge hvem de vi være sammen med og mange svarer ikke eller siger nej. Der er også en de som vil have rejser eller længere varende besøg. Alt dette ændrer ikke ved at det er sex for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...